Eurosunday 2011 International event 15 mei 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eurosunday%202%20-%2015%20may%2011.jpg-for-web-normal.jpg


We zijn terug voor de 3de keer
Eurosunday 2011 International event

Zoals de voorbije edties

Een leuk event met live dj set,volledig gecatered,randanimatie en leuke prijzen
Entrance selection blijft ongewijzigd!!!!!!!
OEM,cleaned,Rat & oldies!!!!!!!!!
Ook dit jaar steunen wij terug een goed doel
Wij hebben echter een nog betere locatie gevonden
Deze is in Landen (makkelijk bereikbaar via E40 brussel luik (of luik-brussel )
Overdekte hallen,dus zowel bij hevige zonneschijn zoals de vorige edities als bij een plensbui kan je schuilen

Wederom veel wagens uit het buitenland die aanwezig zullen zijn
Afgelopen jaar tikte we af op 785 wagens
Dus noteer 15 Mei 2011 alvast in je agenda!

Mvg
Kristof
Eurosunday.be


zelf ben ik hier vorig jaar geweest zonder auto en moet zeggen een van de dikste meets van het jaar geweest en zeer de moeite waard

mvg brian
 
een verlaging en mooie velg zijn wel een must, anders mag je niet binnen
er is entrance selection

mag ik eve aan de topic starter vragen om de flyer te verwijderen, deze mag nietmeer gebruikt worden om bepaalde redenen, en eve de huidige flyers te gebruiken danku

ik hoop een paar mensen van mypolo.nl te zien afkomen, zou fijn zijn ;)
 
Wilfried Hertogs ES 2011
Het was niet naar onze wensen,dat mag iedereen weten en dat mag gezegd worden
Wij hebben zoals ELK jaar ons uiterste best gedaan om alles zo goed mogelijk te laten verlopen.
Wat ik zeer spijtig vind en zelfs kwetst zijn woorden zoals ''zijt gelle nie beschaamd'',die duitsers,die hollanders,die collone van volksforum en de collone van wetteren konden niet meer binnen


JA wij waren beschaamd toen we moesten zeggen,jullie geraken er niet meer bij....

MAAR....als het vol staat en de hete adam van de politie hangt in uwe nek da ge kunt zorgen da alles zo snel mogelijk opgelost is en de straten vrij zijn,dan wil ik eens zien hoe sommige die zo kritiek spuien het hadden opgelost.
Als er op 2u tijd meer dan 550 wagens binnenkomen heb je al niet slecht gewerkt,en het was zelfs nog niet middag,het volk bleef maar toestromen zelfs ondanks dit weertype.

Wij zijn voor de rest zeker niet beschaamd en ik denk ook niet dat wij beschaamd MOETEN zijn

Er was ons de locatie recht tegenover het terrein beloofd,en waar iemand het haalt dat dit tot 3 dagen geleden zo was weet ik niet...maar dit is niet correct
Ook heeft de stad niet alles correct doorgebriefd waardoor er dingen zijn misgelopen

Degene die dergelijk event voll kan omgooien en van locatie kan veranderen op zulke korte tijd en er in slaagt om zonder moeite een +1000 auto's te parkeren zonder dat de mensen een uur moeten wachten en zonder dat er ook maar 1 ''foute'' wagen binnenkomt,die wens ik ne dikke proficiat want ons is het niet gelukt

Combineer daar nog bij dat sommige mensen die als vrijwilliger helpen niet komen opdagen,dan kan je niet meer doen dan je uiterste best

Dit is volgens mij vandaag wel gebeurd
Iedereen met een groen/roos t-shirts verdiend een welgemeende dank u wel en proficiat ipv 10kg stront over zijn hoofd

conclusie:

-grote opkomst voor kutweer,zelfs NOG grotere opkomst als vorig jaar....dit had zelfs op brustem airbase NIET gelukt!
Vorige editie tikten we af op 785 wagens,er er konden in de buffer zone nog max een 150 bij

Wat kunnen we hier aan doen zodat dit NOOIT meer gebeurd?

-groter terein zoeken voor 1300-1500 wagens te parkeren
-event kleiner maken en enkel op uitnodiging of inschrijving (500 wagens ongeveer)
-STOPPEN MET EUROSUNDAY?


Bedankt aan iedereen die gekomen is en meegeholpen heeft aan dit event


Eurosunday Crew


Leuke review!!! :cry:
 
Ik had het al gelezen dat er veel en mis was gegaan. Wat ben ik blij dat ik niet naar België ben afgereist, wat in eerste instantie ook de bedoeling was :shock: . Zelf een leuke dag in Arnhem gehad met Xander en Suvtje :)
 
Wij hadden ook beter naar Arnhem kunnen gaan maar ja zoals de meeting vorig jaar was...dat was zooo super vet.
Dus dan verwacht je er automatisch weer veel van ondanks het een andere lokatie was.

Voor zover mij is opgevallen was ik de enige 9N3 GTI op de meet. :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!