Ervaringen met audio merken match en gladen (composets)?

Juno Leloup

Premium lid
669
482
103
Beste mensen,

Heeft er iemand ervaringen met de volgende merken en/of composets?

MATCH MS62C-VW 16,5 cm
https://www.caraudioshop.nl/Match-MS-62C-VW-16.5cm-2-weg-Composet-Autospecifiek-VW
GLADEN ONE 165 GOLF 6 RS
https://www.caraudioshop.nl/gladen-one-165-golf-6-rs-gladen-one-165-golf-6-rs

Ik heb een offerte liggen voor MATCH MS62C-VW composet voorin + MS 6X achterin + inbouw a €450,-
en een offerte voor GLADEN ONE 165 GOLF 6 RS composet voorin + GLADEN MC 165 achterin + inbouw met demping a €599,-

Wat is de betere keuze?

Thanks alvast!
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Beste mensen,

Heeft er iemand ervaringen met de volgende merken en/of composets?

MATCH MS62C-VW 16,5 cm
https://www.caraudioshop.nl/Match-MS-62C-VW-16.5cm-2-weg-Composet-Autospecifiek-VW
GLADEN ONE 165 GOLF 6 RS
https://www.caraudioshop.nl/gladen-one-165-golf-6-rs-gladen-one-165-golf-6-rs

Ik heb een offerte liggen voor MATCH MS62C-VW composet voorin + MS 6X achterin + inbouw a €450,-
en een offerte voor GLADEN ONE 165 GOLF 6 RS composet voorin + GLADEN MC 165 achterin + inbouw met demping a €599,-

Wat is de betere keuze?

Thanks alvast!
Ik zou voor de Gladen offerte gaan, speakers zijn 3 Ohm ipv Match 4 Ohm. Als je geen eindversterker gebruikt levert dit wat meer volume op. En bij de Gladen Offerte hebben ze demping aangehouden dit is zeker een aanrader hier worden de deuren stiller van en en komt ten goede van de geluid kwaliteit van de speakers. Demping maakt of breekt de audio installatie, tevens vind ik persoonlijk de Match set een beetje goedkoop eruit zien.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.8 GTI 
Ik zou voor de Gladen offerte gaan, speakers zijn 3 Ohm ipv Match 4 Ohm. Als je geen eindversterker gebruikt levert dit wat meer volume op. En bij de Gladen Offerte hebben ze demping aangehouden dit is zeker een aanrader hier worden de deuren stiller van en en komt ten goede van de geluid kwaliteit van de speakers. Demping maakt of breekt de audio installatie, tevens vind ik persoonlijk de Match set een beetje goedkoop eruit zien.

Top, dank je, gaan we voor GLADEN.
GLADEN set ziet er inderdaad kwalitatief beter uit ja.
Zeer benieuwd naar het geluid na de vervanging!
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  • Leuk
Waarderingen: Peter Huisman
Ik zou gewoon originele speakers erin houden en een helix subwoofer systeem achterin leggen in de ruimte van het reservewiel.
Lekker plug and play en super sound!
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
Top, dank je, gaan we voor GLADEN.
GLADEN set ziet er inderdaad kwalitatief beter uit ja.
Zeer benieuwd naar het geluid na de vervanging!
Goedemiddag Juno,

Heb een vraagje wat is de belevenis na het setje van gladen.
Had mijn auto uitgeleend aan wat vrienden die hebben mijn speakers opgeblazen beats by dre zat erin.
En ben naar een inbouwstation geweest en die raden mij gladen aan dus ben benieuwd hoe het is.
 
Volkswagen  Polo 2G/AW  2.0 TST GTI 
Goedemiddag Juno,

Heb een vraagje wat is de belevenis na het setje van gladen.
Had mijn auto uitgeleend aan wat vrienden die hebben mijn speakers opgeblazen beats by dre zat erin.
En ben naar een inbouwstation geweest en die raden mij gladen aan dus ben benieuwd hoe het is.

Ik had die in mijn vorige Polo, was inderdaad mooi geluid, zonder een extra versterker zelfs.
Hoe precies het allemaal klonk en was, dat weet ik niet geheel meer, maar zou er weer voor gaan.
Wil in mijn huidige Polo nog wel een audio upgraden laten installeren, maar of dat ook Gladen wordt, dat ligt maar net aan waar ik het laat doen.
Gaat dan de Audio Upgrade 3 zonder subwoofer worden bij Gray Audio.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
ik had in mijn polo voor een composet zitten van gladen en achter coaxiale, en er kwam heel goed geluid uit.
Enigste wat ik wel zou doen is je deuren dempen met matten, dan krijg je een nog beter zwaarder geluid en rammelt de deur niet zo.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!