ervaringen led ipv halogeen tbv bochtenverlichting

hallo allemaal

Wie heeft er led lampjes geplaatst voor zijn bochten verlichting? De huidige h7 halogeen lampjes vind ik te weinig licht geven, dus daar wil ik halogeen lampjes in plaatsen. Echter gaat volgens mij de bocht verlichting in stappen uit. Ben dus bang dat het gaat knipperen wanneer ze uitgaan.

iemand ervaring?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 tdi 
564C3506-83E9-46BA-9AE2-994950A4280F.png

Wie heeft er led lampjes geplaatst voor zijn bochten verlichting? De huidige h7 halogeen lampjes vind ik te weinig licht geven, dus daar wil ik halogeen lampjes in plaatsen. Echter gaat volgens mij de bocht verlichting in stappen uit. Ben dus bang dat het gaat knipperen wanneer ze uitgaan.

iemand ervaring?

Gewoon deze bestellen,werken toppie
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
ik rij met led overal van kenteken koplamp tot mistlampen :mrgreen:

hoop licht

momenteel ben ik aan het exprimiteren met gele led

540.jpg


wit heb ik ook gehad maar daar rijd iedereen al mee vandaar dat de keuze nu op geel gevallen is mistlampen en drl moet nog geel in

540.jpg


wit hou ik wel in de voet verlichting

540.jpg


ik heb soms een foutmelding maar stoor me daar niet aan
 
vw  polo 6r bm  1.2 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!