ervaringen inbouw Parkeersensoren Polo Blue GT

Beste medeforumleden,

Wil graag pdc in achterbumper laten plaatsen nu ben ik bij 2 verschillende bedrijven terecht gekomen www.vagautomotive.nl of www.autopar.nl ( met best veel prijsverschil zouden beide orginele onderdelen hebben) iemand hier ervaringen mee kom zelf uit zuides des land wil niet hele stuk rijden en met teleurstelling na huis gaan graag jullie mening of eventueel andere sugesties

Greetz
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4TSI 
Goedkoopste is natuurlijk zelf installeren en activeren, Carsystems verkoopt wel kant en klare PDC systemen voor voor en achter. Volgens mij hebben ze ook wel support pagina waar een how-to staat om het te installeren. Grootste gedeelte valt makkelijk zelf te doen, moeilijkste stappen zoals solderen en activeren op de BCM zou je kunnen uitbesteden.
 
.  .  . 
Zelf de sensoren spuiten geen optie?? Busje kleur en blanke lak halen ben je volgens mij wel klaar.
Ff de dealer lief aankijken of ze de sensoren even willen inspuiten met een hecht primer. Dit heb ik zelf een aantal keren gedaan bij de kapjes van koplampsproeiers. Een octavia vreet die dingen..vandaar
 
Ik heb laatst ook zelf achter parkeersensoren ingebouwd.

Via aliExpress had ik een setje gekocht voor 90 euro, waarbij ik wel andere houders heb gehaald bij de dealer (30euro). De sensoren heb ik bij een spuiter laten spuiten voor 35 euro.

Dus in totaal was ik 155 euro kwijt. Opzich niet veel minder dan een setje van carsystems.pl

Het is best goed om het zelf te doen en het ziet en functioneert ook origineel (opc werkt ook).
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!