Ervaring gevraagd: ABT DS Chrono velgen met et-waarde 30 (215/35/18)

beste forum leden ik ben nieuw hier en heb vandaag mn git besteld met alle opties behalve glas dak

ik wil graag abt wielen erop de ds chrono maar die hebben et 30 met banden maat 215 35 18 maar volgens mij loopt dat aan iemand ervaring of ,oet je dan ook vering aanpassen ?




vr gr ramon
 
Welkom op het forum

Welke Abt wielen zijn dat? ik kan er niks van vinden op google.. Bedoel je niet de DR? Kan alleen OZ Chrono vinden maar die beginnen bij 19".
ET30 zal misschien wel kunnen maar dan moet je auto niet verlaagd zijn anders zal het heel waarschijnlijk aanlopen. Maar 18" komt wel het beste tot zijn recht bij een mooie verlaging.

Zit net even te kijken op de Abt website en zie dat de DR's 8J zijn, dan zou het heel misschien nog wel kunnen omdat de lagere ET waarde wordt opgeheven door de iets smallere velg.

Misschien dat een andere velgen goere hier dat kan bevestigen/ontkrachten ;)
 
Hoe lager de ET hoe verder je velg naar buiten komt dus met je originele veren zit je zowiezo wel goed. Achter zal je denk ik ook geen problemen hebben met inveren maar aan de voorkant heel misschien wel. Stuur Bas anders even een bericht, hij heeft 8,5J op de voorwielen en die komen net zo ver naar buiten als 8J en ET30
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!