Enzo's R-Line Edition!

(Hobby) fotograaf zo te zien. Ook verzot op HDR zo te zien haha.
Niet echt verzot op HDR af en toe moeten die er ook tussen zitten.

Onderstaand geen hDr-Tje maar wel een R-tje

8326839758_2181e01d3e_h.jpg
 
@Jossa80 dat weet ik niet meer man... was al weer lang geleden. binnekort ga ik wel opzoek naar wheels :) mocht ik ze vinden post ik et...

Ok, in ieder geval bedankt Enzo, mocht je iets weten dan hoor ik het graag, vind dat echt meesterlijke velgen (ietwat groot onder jou photoshop misschien maar staat wel lekker haha).
Ben zelf namelijk ook druk op zoek naar een setje velgen.
 
Ok, in ieder geval bedankt Enzo, mocht je iets weten dan hoor ik het graag, vind dat echt meesterlijke velgen (ietwat groot onder jou photoshop misschien maar staat wel lekker haha).
Ben zelf namelijk ook druk op zoek naar een setje velgen.

De photoshop is 18 inch jonguh :) 17 met dit soort velgen zal niet uitkomen kan je netzogoed o.z-tjes nemen Stick Out Tongue
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!