Enzo's R-Line Edition!

Hallo Mypolo-ers,


Allereerst Thanks voor degenen die thé pain lichtelijk met me deelde, want et was pijnlijk om afscheid te nemen van m'n own styled 6R.
Het verwerken ervan duurde best lang vandaar dat ik jullie zo lang liet wachten op wat nieuws.

Omdat ik gister zo trots was op mezelf & ik het onderstaande in mekaar heb gezet, wil ik jullie mededelen dat ik bijna 2 weken al geniet van mijn (not Black_Opel) Maar Candy 6R-R! It's Still All About Candy

Onderstaand zien jullie geen foto maar een speciale onthulling:


VW Polo R-Line - YouTube

Enjoy 720p My first Movie!

Gr,

Enzo
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Was toch een leuke aankoop op de dag dat ik jarig was.

Heren Hartelijk dank voor jullie coole reacties, in dank daarvoor 1 shot :) t'is dat deze niet gepost mag worden voor de foto v.d maand...

7044126863_f6f6b292ee_b-1.jpg


@Firefly helaas deze had ik gekocht voordat k de auto kocht.
@Wildcard i mo B There

Gr,

Enzo
 
Ik wist het! Ik heb er constant aan getwijfeld of je de jouwe uberhaupt verkocht had. Maar toen ik het kenteken nakeek zag ik inderdaad dat hij overgeschreven was. En na het weekend kwam het ding op autotrack voorbij sjezen. Maar echt super tof dat je nu een R Line hebt :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!