Enzolino gespot op zijn werk ;)

Vind je het er mooi uit zien? hahahah er zitten een hoop foutjes die ik vrijdag eruit moet gaan halen en veranderen, komt alleen maar door weersveranderingen. Damn mensen spotten mij te vaak misschien moet ik mn auto maar in een box doen voor een aantal jaartjes :roll: , Hahahahaha die foto is wel gruwelijk!!!! Nice man! waarom riep je niet ff? Stick Out Tongue Wat deed je in het ziekenhuis? Vandaag staat ie niet daaro Stick Out Tongue moest em ff daar parkeren :mrgreen: ivm met het terrein dat bij ons vol stond:)
 
Vond het er mooi uit zien hoor. Ik zag wel wat dingetjes maar jou kennende wordt dat nog wel gefixed. Zag het idee en dat is super ;)

Me ma ligt in het ziekenhuis dus ging weer eens op bezoek. Toen moest ik boven parkeren en zag ik dat hok van jou staan haha! Kon het niet laten om hem er ff naast te zetten Stick Out Tongue

Je kan je nergens verstoppen met zo'n opvallende auto ;) Haha, tot nu toe heeft niemand mij gespot :cry:
 
Ohhh zo das vervelend man! Je was gewoon opzoek naar een polo hahahah om dat van jou ernaast te gooien. :mrgreen:

Trouwes ik had jou wel gespot een x in sliedrecht! Wist je nog! :mrgreen: :geek:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!