CrazyTurk
Bekend lid
Inmiddels 10 dagen de Polo in bezit en geniet er nog steeds van. Maar heb wel wat vragen erover:
Relay geluid van ruitenwissers:
Als je ruitenwissers 1x per zoveel seconde bewegen dan hoor je een duidelijke klik van de relay bij de zekeringkast. Meerdere mensen hier last van?
Kachel blijft hard blazen:
Kachel staat op auto-stand met airco uit. Ik merk dat de blazer de gehele rit hard blijft blazen. Je zou denken wanneer de interieur eenmaal warm is het rustig moet worden. Handmatig kan je wel lager zetten.
Geen lane assist?:
T-roc heeft het wel. Je zou denken dat het bijna het zelfde is kwa techniek?
Coming home verlichting:
Nu werkt het alleen met 1x grootlicht bij het uitstappen. Dit is gewoon te programmeren neem ik aan?
Rem ingedrukt bij stoplicht?:
Is het mogelijk zoals bij Audi dat de rem vanzelf ingedrukt blijft bij stoplicht? Dan kan je je voeten loslaten van de pedalen.
Handschoenkastje led:
Ik kan het niet vinden maar iemand had hier een OEM oplossing voor. Momenteel is er geen verlichting erin.
Kofferbak knopje op sleutel herprogrammeren?:
Kan je de knopje herprogrammeren voor andere dingen zoals lampen aan of dakje open?
Contactslot stroef:
Als ik de sleutel uit het contact haal of draai gaat het best stroef. Geen idee of dit normaal is.
Achterlichten aan met DRL:
Dit was gewoon te programmeren begreep ik?
Relay geluid van ruitenwissers:
Als je ruitenwissers 1x per zoveel seconde bewegen dan hoor je een duidelijke klik van de relay bij de zekeringkast. Meerdere mensen hier last van?
Kachel blijft hard blazen:
Kachel staat op auto-stand met airco uit. Ik merk dat de blazer de gehele rit hard blijft blazen. Je zou denken wanneer de interieur eenmaal warm is het rustig moet worden. Handmatig kan je wel lager zetten.
Geen lane assist?:
T-roc heeft het wel. Je zou denken dat het bijna het zelfde is kwa techniek?
Coming home verlichting:
Nu werkt het alleen met 1x grootlicht bij het uitstappen. Dit is gewoon te programmeren neem ik aan?
Rem ingedrukt bij stoplicht?:
Is het mogelijk zoals bij Audi dat de rem vanzelf ingedrukt blijft bij stoplicht? Dan kan je je voeten loslaten van de pedalen.
Handschoenkastje led:
Ik kan het niet vinden maar iemand had hier een OEM oplossing voor. Momenteel is er geen verlichting erin.
Kofferbak knopje op sleutel herprogrammeren?:
Kan je de knopje herprogrammeren voor andere dingen zoals lampen aan of dakje open?
Contactslot stroef:
Als ik de sleutel uit het contact haal of draai gaat het best stroef. Geen idee of dit normaal is.
Achterlichten aan met DRL:
Dit was gewoon te programmeren begreep ik?
Volkswagen
Highline Business R