Enkele "kleine" probleempjes

Hey iedereen!

Ben enkele dagen afwezig geweest dit omdat ik ben verhuisd...
Nu moet ik veel verder rijden naar mn werk dus vallen er mij enkele dingen op die mogelijk niet kloppen!

Hoe komt het dat er op mijn boordcomputer steeds 99km erop komt en dit heel de tijd staat te pinken terwijl ik hem eigenlijk op het icoon van gemiddeld verbruik heb gezet?

Ook trilt het raam aan bestuurderskant waneer ik deze helemaal naar beneden laat gaan... De laatste paar centimeter die hij moet zakken in de deur krijg ik zo'n vreemd geluid.
Alsof je met een droog aftrekkertje tegen de ruit gaat!

En in het begin erg tevreden van de ipod aansluiting.
Maar nu heb ik dus vaak dat hij liedjes gewoon overslaat. Titel komt erop en het gaat gewoon naar het volgende nummer terwijl ik niks doe, en hij niks laat horen :roll:
Het het word erger en erger, er staan meer dan 2000 bestanden op maar als ik 3 liedjes kan afspelen zal ik al blij mogen zijn! :cry:

Rijd er nu een viertal weken mee rond... :!:
 
hmm, als ik jou was zou ik toch eens teruggaan naar de dealer en deze problemen even voorleggen aan hun, ik denk dat ze je wel graag genoeg mee willen verderhelpen. dat van die ruit is allessinds niet normaal. ikzelf heb ook problemen met de passagiersruit, maar ik heb wel een ander probleem ermee, mijn ruit springt soms in veiligheid bij koud weer als ik hem wil sluiten..

terug naar de dealer gaan dus ;)
 
ja, maar je zag dat de kabel van het motortje beschadigd was, heb een nieuw motortje gehad, maar ze hebben niet gekeken in de deur of er wat uitstak of dergelijke dus.. heb jij een idee mss ?
 
Mja, terug gaan is zowiezo het plan, weet enkel niet waneer want heb het erg druk! Ook is me nu opgevallen dat het knopje van de binnenlucht circulatie (ofzoiets) enfin dat knopje naast de ac knop met die pijl op steeds aanspringt waneer ik de ac ook aanzet! Wat dacht ik niks met airco te maken had?
Dus als ik airco aanzet schiet dat pijltje ook mee aan... En soms heb ik het gevoel dat ook de airco aanstaat zonder ik hem zelf heb aangezet :roll:
Raar boeltje... Weet zowiezo zeker dat ik dit nog maar sinds enkele dagen heb, de weken ervoor had ik dit zeker niet als ik de airco aanzette!
 
Kiaratje zei:
... Ook is me nu opgevallen dat het knopje van de binnenlucht circulatie (ofzoiets) enfin dat knopje naast de ac knop met die pijl op steeds aanspringt waneer ik de ac ook aanzet! Wat dacht ik niks met airco te maken had?...
Als het het zelfde systeem is als in de Polo 6R klopt het wel dat de recirculatiestand automatisch aangaat als je je airco op z'n koudst zet. Dat doet ie zodat de lucht in de cabine sneller koel wordt. Hij circuleert dan namelijk de geleidelijk kouder wordende cabinelucht ipv de warme lucht van buiten aan te zuigen.
Als je je airco iets warmer zet (dus alles behalve het absolute minimum) zou de recirculatiestand weer uit moeten schakelen, overigens kan je dat ook ook met de hand doen.
 
weem zei:
Als het het zelfde systeem is als in de Polo 6R klopt het wel dat de recirculatiestand automatisch aangaat als je je airco op z'n koudst zet. Dat doet ie zodat de lucht in de cabine sneller koel wordt. Hij circuleert dan namelijk de geleidelijk kouder wordende cabinelucht ipv de warme lucht van buiten aan te zuigen.
Als je je airco iets warmer zet (dus alles behalve het absolute minimum) zou de recirculatiestand weer uit moeten schakelen, overigens kan je dat ook ook met de hand doen.


Ooh, nou weer iets bijgeleerd, ga dit morgen eens testen.
Vandaag had ik ook dat ik gewoon koude lucht die blazen (zonder ac) en neem nu op de voetenstand... en ik verzet het naar de voorruit, de ac ook aanslaat vanzelf? Is dat ook normaal?
Heb uren in dat boekje zitten kijken maar vind het niet meteen terug :roll:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!