En nog een 9N erbij...

Oke, ik had al het een en ander gelezen over die adapters. Van het weekend is kijken of ik er zo aan kan komen.

De gril ga ik vanavond ff meten en kijken hoe deze is bevestigt tegenover de mijne, zou wel mooi staan lijkt me...
 
Heb net ff gemeten, maar een gril van un 9n3 gaat ni passen :(.

Was net wel ff verder aan het kijken en een gril van een 6n GTI lijkt meer op de gril van een 9n dan di van een 9n3 GTI, heb alleen geen kennis, familie met een 6n van de latere modellen dus heeft er misschien iemand een grill om op te meten of heeft er iemand de maten van een 6n GTI gril ?

bvd
 
Ben al een tijd naar een bluetooth oplossing aan het zoeken en nu kwam ik deze tegen: http://www.vagwereld.nl/mobiliteit-mult ... -blue.html

Het is mij niet helemaal duidelijk of hij via mijn orginele radio (gamma) te bedienen is. Hij wordt op de site van Dension ook niet genoemd. Daarbij zou hij ook ''werken'' als een cd-wisselaar en nu heb ik al een wisselaar maar is deze langs Dension ook nog te gebruiken of is het, of de wisselaar of de Dension.

Heeft hier iemand ervaring mee of ?
 
Zal ik is doen

Mijn bedoeling is eigenlijk dat ik dus geen extra kastje krijg in het zicht, alleen een microfoon die ik waarschijnlijk weg kan werken bij het interieur alarm. Op de radio kan ik wel het volume van de telefoon aanpassen maar er is geen knop of dergelijke voor om op te nemen. En orgineel dacht ik dat er ook geen knopjes voor zijn of wel ?
 
Heb in middels de Dension besteld en volgens de aanbieder moest het werken met een andere interface die hij zou leveren.

We zullen zien, zal hem voor komend weekend thuis hebben en dan maar eens gaan installeren, en kijken of het werkt...
 
Dension inmiddels aangesloten en werkt goed, alleen moet ik met mijn telefoon gesprekken opnemen :( . Ik had gedacht dat dit met ''un'' knop op de radio zou kunnen. Verder vindt ik het echt een aanrader als je een USB uitgang zoekt en af en toe je telefoon gebruikt. Als je veel belt in de auto zou ik gewoon een Parrot kopen werkt net ff makkelijker met die knopjes en je kunt je telefoonboek overzetten.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!