(ELLIOT) Polo 6r Tsi Dsg :: 2013 Volkswagen

Nou eeh ik ben ondertussen al aardig verslaafd aan dit forum :geek:

volgende week komen de eerste mods

-Bearlock
-Brodit Iphone holder
-Wifi Obd2 uitlees kastje in combinatie met de REV app
-TTrs Rotor velgen...Ik twijfel nog tussen 17'' of 18''--origineel of replica--mat of glimmend

Foto's volgen uiteraard
 
ik zou gewoon voor de originelen gaan en eerder naar 17 inch geneigd zijn, omdat ik persoonlijk niet zo houd van die namaak brol, en zo duur zijn deze velgen origneel toch niet?
en mat of glimmend, tja dat zou ik ook niet weten zijn beide vet Big Grin
 
ik zou gewoon voor de originelen gaan en eerder naar 17 inch geneigd zijn, omdat ik persoonlijk niet zo houd van die namaak brol, en zo duur zijn deze velgen origneel toch niet?
en mat of glimmend, tja dat zou ik ook niet weten zijn beide vet Big Grin

Nouuuu... Originele rotor velgen kunnen aardig duur zijnStick Out Tongue
Ik zie ze meestal voorbij komen voor zo'n 1200 euro voor alleen velgen, dus dan moet je wel heul gesteld zijn op oem spul om er zo'n bedrag voor neer te leggen;)

Wat betreft onze velgen sponsoren, die leveren wel goed spul qua replica's;)
Sowieso velgenhuis.nl, maurits (een van de twee eigenaren) was toen aanwezig op een meet hier in groningen en zij handelen alleen met italiaanse (replica) velgen om kwaliteit te waarborgen;)
Ik denk dat hezelfde ook wel opgaat voor wielkracht.nl, alleen heb ik hun (nog) niet gesproken, dus over het hoe wat bij hun kan ik je weinig vertellen;)
Maar je kunt er van uit gaan dat het beide geweldige bedrijven zijn:)

Wat betreft 17 of 18 inch, geef je ogen maar eens goed de kost hier op het forum, zijn wel meerdere mensen hier die deze velgen ook hebben in zowel 17 als 18 inch;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: Polo 6r 1.2Tsi Dsg :: 2013 Volkswagen Highline

Originele tt rs rotor's zijn 5x112 eh geen 5x100 en de et is al te laag om dan nog met adapters te kunnen werken. Tenzij je de rotor variant van de a1 neemt zullen oem niet passen.

Replica hoeft niet slecht te zijn, ik heb 2jaar rond gereden op BBS reps en die velgen hebben afgezien met al die putten in de belgishe wegen en nooit 1 krom oid gereden.
 
ja er zijn veel replica's die heel blijven en waar niks aan op te merken is, maar je hebt er ook waarvan je denkt hoe kan zoiets ooit gebeuren, maar ja qua et's etc ken ik niks van de rotor velgen, alleen volgens mij dat de rotor's enkel verkrijgbaar zijn in 18 inch als je ze van de audi (a1) neemt. ok 1500 a 1600 euro voor band + velg tja tis maar hoe je het bekijkt, het is niet extreem veel ma het is ook niet weinig :grin:
 
@SID
ik zou gewoon voor de originelen gaan en eerder naar 17 inch geneigd zijn, omdat ik persoonlijk niet zo houd van die namaak brol, en zo duur zijn deze velgen origneel toch niet?
en mat of glimmend, tja dat zou ik ook niet weten zijn beide vet :grin:

@GEWOONJAN
Nouuuu... Originele rotor velgen kunnen aardig duur zijn:razz:
Ik zie ze meestal voorbij komen voor zo'n 1200 euro voor alleen velgen, dus dan moet je wel heul gesteld zijn op oem spul om er zo'n bedrag voor neer te leggen:wink:

ik kan op het moment splinternieuwe originele 18'' krijgen voor 1100,- euro met Continental SportContact3 banden. Afkomstig van Audi A1
17'' origineel bestaat volgens mij niet.

ik neig zelf indd ook meer naar 17'' gezien de verhalen op het forum wat betreft het comfort.
Een setje nieuwe banden zijn met 17'' ook een stuk goedkoper..

Vandaag ook een offerte ontvangen van replica 17" van Hoogendoornwheels
zij hebben het over twee verschillende replica modellen afkomstig van China

  • WSP w567 17'' met Falken banden voor 1200,- euro 18'' 1430,- euro
  • P628 17'' met Falken banden voor 900,- euro 18'' 1000,- euro


In dit geval zouden replica's dus bijna even duur zijn als originele:idea:

BTW: Zojuist is het Bearlock systeem geïnstalleerd. Slaapt vast een stuk lekkerder vanavond :)))



 
persoonlijk vind ik het ook wel belangrijk dat er goede banden onder zitten van een premium merk.
Als ik premium banden onder die velgen zet kom ik ook rond de 1200 euro uit.

@Xander->Toch bedankt voor de link!

In de volgende link kan je de velgen/banden zien die ik op het oog heb.
Marktplaats.nl - Origineel 18 Audi A1 velgen rotor 5x100 A2 A3 TT Polo Ibiza - Audi-onderdelen

Vind het jammer dat het 18'' is maar als het echt originele velgen en banden zijn is het een super koopje.
ik laat ze gwn even checken door de dealer voordat ik ze koop! dan kan er weinig mis gaan denk ik zo.
 
Toch gekozen voor de 17'' replica. Puur vanuit comfort overwegingWel Italiaans uiteraard.

Erg blij met het resultaat. De foto's zijn te vinden in mijn garage.

nu op naar een Eibach veren setje 25/30mm
 
Ziet er goed uit hoor! En inderdaad, hij zou wat lager kunnen :) Alles op zijn tijd toch
Thanks Quot.... die van jou is ook erg mooi...ik twijfelde in eerste instantie om zelfde velgen als jou te kopen maar ik heb de pest aan die moeilijk hoekjes schoonmaken :mrgreen:
BTW, ik ga deze week nog mijn oude velgen verkopen dus die veertjes komen snel, enne daarna ga ik weer ff tijdje afblijven van me bank rekening:?

Mooie 6R Elliot, vooral de combi Rotor velgen en de kleur Peppergrey is perfect!
tnx! :cool::cool::cool:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!