Elektrische schema.

schema's zijn goed aangekomen :mrgreen: dank u daar voor

de radio is geïnstalleerd, deed het eerst niet omdat het contact niet naar de radio ging, Denk dat de schakelaar dat contact niet meer doorverbond. dus maar bij aan het contactje van de lichten gehangen.

sigaretten aansteker (12V aansluiting voor tomtom of zo) ingebouwd. zat er namelijk ook nog niet in en is bij mij een must. voor tomtom/omvormer/gsm oplader.

volgende is elektrische ramen maken. heb al gezien hoe het raam mechanisme werkt. dus daar kan ik zelf wel iets op maken. (aangezien de rechterkant helemaal op is)
 
Hallo Sjon, heb jij toevallig nog een schema voor dashboard kabelboom van een Polo GT 40 kw 9u Hatchback bj '89 dit is oudmodel dashboard met kleine asbak voor de bijrijder en schuiven als bediening verwarming. En heb je ook het schema van een nieuw dashboard koment uit een Polo Hatchback uit bj '94. (volgens mij is dat ook een Golf1 dashboard). Deze laaste ben ik namelijk aan het overzetten in mijn eigen Polo (89er). en nu kom ik er niet helemaal uit.

Groeten,
Ticko
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!