Elektrische raam schakelaar

Afgelopen weekend heb ik mijn voordeuren van mijn vw polo 6r 1.2tdi opnieuw gemonteerd (vorig jaar was mijn linker raam ingeslagen, en tijdens het demonteren heeft de kluns van een monteur de geen clipjes heel gelaten). Ik heb de clipjes vervangen en heb de deuren ook geisoleerd.

Het probleem:
De schakelaar aan de bestuurders kant voor de ramen doet het zoals het moet. Het maakt niet uit welke knop (voor rechter raam of linker raam) allebei de ramen gaan omlaag. Of ik nu alleen rechts in druk of alleen links, met 1 knop gaan beide ramen omlaag. De schakelaar aan de passagierskant doet wat die moet doen.

Ik zat op de forum te kijken en heb de reset uitgevoerd, maar niet geholpen (schakelaar ingedrukt houden en daarna contact aanzetten, etc.). Ik heb de schakelaar opnieuw aangesloten, maar niets helpt.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Ik word er gek van, als ik wil roken dan moet ik persee naar de passagierskant leunen om alleen het linkerraam dicht te krijgen (anders wordt het rook niet uit de auto gezogen).

Alvast bedankt.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI ± 105pk ± 230nm DPF & EGR off 
Ten eerste een goede reden om niet meer te gaan roken in je auto:mrgreen: maar daar is het probleem natuurlijk niet mee opgelost.

Brand verlichting wel van je linker raambedieningsknop?
Mischien stekkertje iets losgeschoten toen je deur weer terug monteerde
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
  • Leuk
Waarderingen: Yusuf42
Het probleem is opgelost. Het bleek dat die kabels van de schakelaar tussen de schroef zat, waardoor die geplet zijn. Hierdoor ontstond contact van beide draden voor zowel het linker als het rechter raam. Kwestie van schroef (van de onderste handvat) losmaken en bedrading er tussenuit halen en opnieuw met isolatie tape te voorzien.

Bedankt voor de hulp en moeite.

Ik kan weer met plezier in de auto roken Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI ± 105pk ± 230nm DPF & EGR off 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!