Elektrisch schema

Hallo beste forum leden.

Ik ben een nieuw project begonnen met een polo 6n1
Deze wagen is van een maatje van mijn zoon.
De wagen is uit 1999 met 60.000km op de teller.
Deze verkeerd in goede staat.
Echter hebben we wat problemen met betrekking op de elektrische installatie.
De vorige eigenaar heeft links en rechts van alles in de elektrische installatie lopen rommelen.
Dus er zijn links en rechts wat probelemn met de elektrische instala.
Nu ben ik opzoek naar een elektrisch bedrading schema vam de betreffende wagen.
Ik he links en rechts al gegoochel maar helaas niks gevonden.
Hopelijk is er hier iemand die mij kan en wil voorzien van een elektrisch schema.
Met name de centrale deurvergrendeling, verlichting, bediening van de schakelaar van het dashboard.
Hier is door de vorige eigenaar aardig in gerommeld.
De wagen rijd verder probleem loos, echter een aantal dingen doen het niet naar behoren.
Alvast mijn dank
 
Volkswagem Polo  6n1  1.6 
Welkom op het forum Cobus. Zal je net zien, vorige week kreeg mijn vrouw een opvlieger, heeft ze de hele zolder opgeruimd en een volle bananendoos met elektrische schema's weggegooid. ;) Nu heb ik links en rechts nog goed gekeken en iets gevonden dat jij misschien kan gebruiken. Via onderstaande link kan je 7 dagen de boeken downloaden. Succes er mee.

 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!