Electrische ramen "storing"

Hi Gents,

Een tijd geleden tijdens de vorst is bij het openen van het raam aan de bestuurderskant het raam blijven steken. Daarna ging het raam gewoon open, echter vanaf die tijd gaat het raam niet meer in zijn geheel open als je de knop helemaal indrukt.
Normaal is het zo dat als je het knopje van de raambediening helemaal indrukt, je het los kunt laten want het raam gaat dan in 1 keer helemaal open. Dit functioneert nu niet meer. Het raam gaat wel nog normaal open.

Ik hoop dat ik als antwoord van jullie krijg dat dit een zekering kan zijn, echter ik heb niets gevonden.

Andere ideeën ?

Thnx
 
Dan zal je je raam moeten resetten. Ik meen dat het iets was van eerst helemaal naar boven doen, contact uit. Vervolgens knop ingedrukt houden ramen naar beneden. Terwijl je de knop ingedrukt houdt het contact weer aanzetten en de knop pas weer loslaten als het raam helemaal beneden is. Bij het indrukken van de raamknop zirg dat je goed ingedrukt hebt. Zitten namelijk 2 standen in die knop. 1 handbediening andere automatisch
 
Als dit op dezelfde manier werkt als op de 9N3 dan is het inderdaad zoals in de link hierboven. Sleutel in het deurslot vasthouden en de ramen daarmee een keer compleet openen en sluiten, daarna werkt het weer.
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!