Electrische raam polo 6r bestuurderskant

Beste forumleden,

Afgelopen zaterdag in de garage is er een nieuw mechanisme ingebouwd omdat de raam maar een klein stukje dicht ging, maar nu heb ik weer het zelfde probleem, iemand een idee wat dit kan zijn?

Alvast bedankt voor jullie reactie's
 
Vw polo 6r  Bleumotion  1.2 tdi 
ik ben ook maar wat aan het gokken uit de volgende onderdelen:
- raam motor
- raam schakelaar
- raam mechanisme -> vervangen dus onwaarschijlnlijk
- raam rubber
- ruit zelf
- iets wat de boel klemt binnen in de deur

daarvan is de motor het makkelijst te testen lijkt me.
Bedankt voor de info, morgen maar weer terug naar de garage
Als het raam wel iets op en neer gaat lijkt me de motor ook vrij snel uit te sluiten?

Raam gaat soepel naar beneden alleen naar boven (ongeveer 10-15 cm) dan stopt hij ermee en het lijkt of hij de raam iets scheef trekt.
 
Vw polo 6r  Bleumotion  1.2 tdi 
Dat doe ik ook altijd, als ik naar de auto loop alle ruiten al laten zakken zodat de warmte al wat weg kan. Zou niets mogen uitmaken.

Haal eens je deurpaneel af en kijk eens naar de bevestiging waar je de ruit op het mechanisme vast zet. Die zit misschien niet meer 100% vast waardoor er wat speling op komt.
Bedankt voor je reactie, ga morgen toch maar ff terug want hij zit muurvast naar boven, is nog garantie maar toch.............
 
Vw polo 6r  Bleumotion  1.2 tdi 
waarschijnlijk iets in het raamrubber wat het raam zwaarder dicht laat gaan, als je het hebt, wd40 of siliconenspray in het rubber spuiten. Raam zal wel ff vettig worden, maar das wel je minste zorgen. FF kijken of het dan makkerlijker gaat, succes!
Hoi
Heb ik ook geprobeerd maar helaas zonder resultaat, zoals ik al vertelde: het valt mij op dat het alle 2 de keren gebeurde toen ik de ramen met de afstandsbediening opende ( misschien toeval) maar tm gisteren deed hij het wel gewoon met de schakelaar)
 
Vw polo 6r  Bleumotion  1.2 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!