Electrisch inklapbare spiegels

Beste forum leden,

Ik zou willen weten of het mogelijk is met vagcom mijn electrisch inklapbare spiegelverstelling zo in te stellen dat deze zodra je het contact aanzet of de motor start ze automatisch uitklappen cq. inklappen bij afzetten van de motor. Nu kan ik deze alleen maar bedienen met de schakelaar.

Nog even voor de duidelijkheid het gaat inderdaad om electrisch uitklapbare spiegels. Deze optie is verkrijgbaar in Azie, en heb dus een set spiegels voor een rechtsgestuurde auto omgebouwd naar linksgestuurd. Nu wil ik ze ook werkend hebben via het contact vandaar dat ik jullie support hierbij vraag.

groet Willem
 
Volkswagen  Golf VII Variant  2.0 TDI 
Nu wil ik ze ook werkend hebben via het contact vandaar dat ik jullie support hierbij vraag.
Het label-file van VCDS (versie 11.2) dat ik heb voor de Polo 6r staat niks vernoemd over de inklapbare spiegels.
Misschien dat iemand met een officiële VCDS versie support kan vragen, via de leverancier Ross-tech, als dit ook nog niet bekend is in de allernieuwste versie.
 
Dank je voor je antwoord, vond hier op het forum ook een spaanse lijst met alle instelmogelijkheden en daar kwam mijn gevraagde functie ook niet in voor.
Ik zal ook de dealer eens vragen of zij het in kunnen stellen.

Gr. Willem
 
Volkswagen  Golf VII Variant  2.0 TDI 
Dank je voor je antwoord, vond hier op het forum ook een spaanse lijst met alle instelmogelijkheden en daar kwam mijn gevraagde functie ook niet in voor.
Ik zal ook de dealer eens vragen of zij het in kunnen stellen.
Heb dezelfde lijst, waarschijnlijk was het in een post van mij dat je hem gelezen hebt.

Kijk uit dat je bij de dealer niet de hoofdprijs betaalt. Dat zou helemaal zonde zijn als je geen resultaat boekt.

Waarschijnlijk heb je via iemand die een officiële VCDS kabel heeft, (uiteindelijk) meer kans op een werkende oplossing. Als het nog niet in de allernieuwste VCDS staat, dan zou hij een autoscan van jouw auto kunnen opsturen naar Ross-tech. Waarna zij het één en ander kunnen uitzoeken en de juiste settings opgeven. (en daarna toevoegen aan VCDS)
 
Spiegels in laten klappen met vagcom gaat helaas niet lukken. Bij de Seat Leon kan het wel, maar die heeft een andere deurmodule die het mogelijk maakt de spiegels in te laten klappen met de afstandbediening.
 
Spiegels in laten klappen met vagcom gaat helaas niet lukken. Bij de Seat Leon kan het wel, maar die heeft een andere deurmodule die het mogelijk maakt de spiegels in te laten klappen met de afstandbediening.

Voor de RHD polo's bestaat deze optie wel, dus als je de juiste modules daarvoor hebt enz dan is het wel in te bouwen;)
Dat heeft wicdiensten dus gedaan;)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!