Eindelijk toch zelf schakelen in de Polo 6C GTI

wat ik bij een handbak prettig vind is het meer bewust zijn van je snelheid.

met een automaat is het gas intrappen en je zit op 50, 60, 70?

handbak is het schakelen naar 2, dan zit je op 25-40, in de 3 is het tot 55-60, daarna naar de 4 tot 80...

in de auto van m'n vader is dat veel minder een bewustzijn, je zit telkens meer naar je teller te kijken en de snelheid verrast je soms gewoon Stick Out Tongue
Nee hoor, 100+ in de 2 Stick Out Tongue Zelf heb ik ook liever een handbak, maar ook DSG heeft zijn charmes. Wat ik mis bij de DSG is dat het optrekken in 1 stuk door gaat, wat enerzijds het gevoel geeft dat hij sneller naar de 100 sprint (in de praktijk is er verschil maar het is best te doen met een handbak tegen DSG Stick Out Tongue) maar wat ik dan weer mis is de boost in de rug na het koppelen. DSG vond ik op de polo persoonlijk wat houterig rijden. In de Golf GTE reed het wel lekker, en die flippers rijden ook leuk, maar roeren blijft toch leuker. Blijft toch een persoonlijke voorkeur, en voor ieder wat wils ;)
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
  • Leuk
Waarderingen: Zero2Fear
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!