eindelijk een uitlaatsierstuk

vwpolobm,
Ik was er 150 euro voor kwijt. Ik ben uitgekomen bij PM Performance in Swifterbant. Het was niet het goedkoopste adres, er zijn forumleden die voor 80 euro bij NM Parts in Noordwijkerhout klaar waren maar dat was voor mij echt te ver rijden, ik zou dan in totaal minimaal 6 uur onderweg zijn. Ach, de euro's moeten rollen toch? Stick Out Tongue
 
Iedereen hartelijk dank voor de positieve reacties. ;) ;) ;)

Op naar het volgende project, wat ga ik nu weer bedenken.
O ja, zo'n nieuwe climatronic want die oude met die blauwe verlichting is echt geen porem, alle schakelaars en knoppen zijn rood verlicht, de knoppen van de Zenec 2010 zijn voorzien van witte verlichting en dus moet de climatronic ook witte verlichting hebben. Kost waarschijnlijk weer de nodige euro's. Wat is het toch een euro verslindend forum. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
@graafie is dit gedaan met de originele BM bumper? En hebben ze dat ook bij PM performance gedaan (uitsnijden enzo)?
Edit 3: Echt belachelijk mooi trouwens!
7077-jpg.7630
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!