einde Carnet

ik heb een vraagje:

mijn Carnet abo is begin deze maand gestopt (3j gratis na aankoop wagen)
nu is het zo dat ik Carnet zelf niet zo veel (heel weinig zelf) gebruikt heb, maar nu zie ik in mijn VW navigatie zelf dat er bvb op de snelwegen geen groene lijnen meer te zien zijn en ik geen spraakmeldingen meer krijg bvb bij een wegversmalling of zo op mijn weg (zonder een route in te stellen) wat voorheen wel was. ik veronderstel dat dit samenhangt met Carnet?

in het menu van het MMI (verkeer) daar zie ik wel alle afgesloten wegen en werken en andere dingen en zo, maar dit komt gewoon binnen die TMC.

ik heb wel een Wifi Dongle zitten met een data sim in de USB aansluiting achter het armsteun, en deze geeft ook verbinding met de wagen (gecontroleerd in de instellingen) en het Wlan logo staat ook op het MMI.

is er een mogelijkheid om de groene lijnen van het verkeer en de spraakmeldingen terug te krijgen via mijn dongle of zo?
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
ik heb een vraagje:

mijn Carnet abo is begin deze maand gestopt (3j gratis na aankoop wagen)
nu is het zo dat ik Carnet zelf niet zo veel (heel weinig zelf) gebruikt heb, maar nu zie ik in mijn VW navigatie zelf dat er bvb op de snelwegen geen groene lijnen meer te zien zijn en ik geen spraakmeldingen meer krijg bvb bij een wegversmalling of zo op mijn weg (zonder een route in te stellen) wat voorheen wel was. ik veronderstel dat dit samenhangt met Carnet?

in het menu van het MMI (verkeer) daar zie ik wel alle afgesloten wegen en werken en andere dingen en zo, maar dit komt gewoon binnen die TMC.

ik heb wel een Wifi Dongle zitten met een data sim in de USB aansluiting achter het armsteun, en deze geeft ook verbinding met de wagen (gecontroleerd in de instellingen) en het Wlan logo staat ook op het MMI.

is er een mogelijkheid om de groene lijnen van het verkeer en de spraakmeldingen terug te krijgen via mijn dongle of zo?
Volgens mij niet nee. Ik zou lekker Google maps aanhouden, zie je ook lijnen en kost je 1 x mobiele data ipv ook je data van je dongle.
Ik heb wireless usb dongle voor Android Auto werkt goed en snel.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
wel jammer natuurlijk dat je dan op vw navigatie geen zicht meer hebt van drukte op de baan.. en gesproken meldingen en zo.. wel nog TMC maar dat komt via de ether binnen.
merk navigatie zal ook geen lang leven meer hebben nu eigenlijk bijna alle wagens CarPlay hebben.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!