Einddemper R-line gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

BVS

Actief lid
586
172
43
Omdat ik binnenkort mijn achterbumper ga vervangen voor die van een R-line ben ik opzoek naar een R-line (of alternatief) einddemper.

Aangezien ik nu een 1.2 TDI BM heb, buigt de uitlaat nog voor die bij de achterbumper komt naar beneden. Oftwel, dat ziet er niet uit zo een R-line bumper met een lege uitlaat uitsparing..

Alle tips zijn overigens van harte welkom (ook over het monteren/demonteren van de voor en achter bumpers)
 
Bij een r line zit er een uitlaatsierstuk en het artikel nummer is: V000071911A CH9 en hij kost als het goed is € 37,15 ex btw


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 tsi 105pk 
Bij een r line zit er een uitlaatsierstuk en het artikel nummer is: V000071911A CH9 en hij kost als het goed is € 37,15 ex btw


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

En kan ik die op een einddemper als de onderstaande zetten of moet ook de einddemper zelf van een specifiek model zijn?

Ik heb namelijk een 1.2 tdi.

687b2e8ba27269fb5e418b5d8d4273d2.png


99659fbbb38b999512dfd2aa7749d68e.png


Bovenstaande uitlaat kan ik voor een mooi prijsje overnemen alleen het sierstuk siert em niet lol..

Iemand trouwens een idee wat dat rode spul is op de uitlaat?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Hele uitlaat kopen + lassen is denk net zo duur als BM einddemper aanpassen + sierstuk.

Heb zelf een GTI einddemper omdat ik die echt super cheap kon overnemen en compleet was, helaas in mindere staat dus later alsnog nieuwe sierstukken op laten lassen.
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Hele uitlaat kopen + lassen is denk net zo duur als BM einddemper aanpassen + sierstuk.

Heb zelf een GTI einddemper omdat ik die echt super cheap kon overnemen en compleet was, helaas in mindere staat dus later alsnog nieuwe sierstukken op laten lassen.

Wat zou jij adviseren dan @NickD?
Gewoon huidige uitlaat een bochtje in laten lassen met sierstuk? Of dat ding overnemen wat ik hierboven gepost heb en of dat sierstuk wat erop zit opknappen of vervangen...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Wat zou jij adviseren dan @NickD?
Gewoon huidige uitlaat een bochtje in laten lassen met sierstuk? Of dat ding overnemen wat ik hierboven gepost heb en of dat sierstuk wat erop zit opknappen of vervangen...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Heb te weinig verstand om echt iets te adviseren maar vind wat ik erop heb laten zetten bij JM-Tuning / RVS-Uitlaat.nl erg goed. Zin dubbele pijpjes die super lijken op het origineel, voordeel is ook dat ze niet gestolen kunnen worden omdat het niet een schuif systeempje is. Zou zelf ook niet iets kopen met roest. Als ik nog eens moest doen zou ik de einddemper overslaan en meteen een sierstuk erop laten lassen, op geluid gaan wij er toch niet op vooruit met diesel haha.
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: BVS
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!