eibach pro verlagingsveren, waar goedkoop te krijgen?

Heb al meerdere posts voorbij zien komen, maar heeft een van jullie toevallig een naam of website van een zaak waar ze voordelig een set eibach pro veren aanbieden?

Thanks alvast!
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
@Vissa
Net een antwoord gekregen van Beek autoracing:
eibach: 180 euro, montage: 225 euro, Uitlijnen 100 euro

Best geld voor een setje andere veren vind ik!
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Ik heb net van een bedrijf om de hoek een prijsopgave gekregen, EIBACH PRO verenset incl monteren en uitlijnen, €345 eurie, dat is al een stuk aantrekkelijker!
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Peterbaarlo heeft me ooit een adresje gegeven in Venlo om te verlagen. Peter, wat was dat ook alweer? Heb je al 2x gepm'd maar vlgs mij werkt dat niet want ik zie niets in mijn verzonden items??
 
In venlo kun je mij ook bellen ;) Ik verlaag ook er zijn je al meer dan genoeg forumleden voor gegaan! ;)

PM maar voor de details. Alles wordt van A tot Z geregeld ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!