EGR software wegschrijven?

Een EGR vervangen kost dus normaal al 500 eu aan arbeidskosten? Dus daar zijn ze 6-7 uur mee bezig? Volgens mij wordt je compleet voor de maling genomen daar. Op mijn vorige auto heb ik destijds zelf de EGR klep eraf gehaald en schoon gemaakt, wel nieuwe pakkingen gekocht voor 2 tientjes en de boel weer gemonteerd. In totaal incl. schoonmaken was ik 2 uurtjes bezig en dat is dus inclusief kijken hoe alles vast zat.

De nieuwere EGR kleppen zijn vaak ook aangesloten op je koelsysteem (warmtewisselaar) en je hebt qua materialen dus ook wat meer nodig dan 2 pakkingen, dus er gaat sowieso iets meer werk mee gemoeid dan jij gewend bent van je Honda ;)
Vind het ook wel erg veel arbeidsloon moet ik zeggen, maar heb geen ervaring met deze motoren dus kan er ook niet veel over zeggen.
 
1 x per 2 maanden gebruik ik een brandstoftoevoeging en rijd dan als een F1 coureur rond :mrgreen: Zo probeer ik de boel schoon te houden, dit natuurlijk op advies van mijn garage. En je staat versteld wat voor roet je uitstoot. Heb een BM uit 2010 met 167K
 
1 x per 2 maanden gebruik ik een brandstoftoevoeging en rijd dan als een F1 coureur rond :mrgreen: Zo probeer ik de boel schoon te houden, dit natuurlijk op advies van mijn garage. En je staat versteld wat voor roet je uitstoot. Heb een BM uit 2010 met 167K

Haha tegen de tijd dat jou egr klep kapot is heb jij al zo veel uitgegeven aan matrialen om het te verkomen dat je bijna een nieuwe egr klep bij elkaar had met die kosten die je maakt om het te verkomen haha
 
Nee groot gelijk heb je zolang mogelijk proberen uit te stellen maar het is gewoon te gek voor worden dat wij als klant kunnen betalen.
Volgens mij had ik al betaald toen ik de auto kocht.
En wat ook zo ziek is waarom moeten wij betalen voor software update's
Ik vind dat de vw dealer steeds weer wel heel makkelijk het probleem neer legt met ow ja er moet
even een software update in €85
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!