EGR problemen motorstoring lampje

Hallo beste mensen
Vandaag ging mijn motorstoring lampje branden dus belde ik anwb op en die zei dat de egr de oorzaak was.
Hij had de storing gewist maar later op de dag begon die weer te branden, auto rijdt verder wel prima zonder problemen.
Ik vroeg mij af wat de beste oplossing is ivm de hoge kosten van egr vervangen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Ik denk dat die niet kapot is want de auto rijdt gewoon goed zonder problemen geen schokken of veel rook.
Anwb zei ook dat het al opgelost was ofzo weet niet of dat kan dus hij had hem gewist en paar uur later kwam die weer terug ?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Ja heb vandaag de EGR weggeschreven in Oisterwijk bij auto-chippen.nl
Die meneer zei ook hetzelfde als jij eigenlijk dat het kan voorkomen dat ik de roetfilter keer moet laten reinigen verder moet er geen problemen zijn.
Hij rijdt tot nu toe ook gewoon top zonder problemen en storingen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: Jeroldd
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!