nico_postbus
Nieuw lid
Dag allemaal, ik heb een 1,2BM 98000km en heb nu de beruchte storing. EGR klep en nu na ff doorrijden ook de druksensor van de PDF . Die laatste is zo vervangen maar die EGR is diep weg gestopt en dat kost veel tijd om die uit te bouwen.
Ik heb een reserve liggen maar ik wil weten of hij in order is. Weet iemand of het ding zo door te meten is?
Verder wil ik eigenlijk van het EGR-systeem af. Afdoppen en PDF leegmaken etc. Nu is dat allemaal wel te doen maar elektronisch geeft dat problemen. Er is nog niemand die de ECU gekraakt heeft. Ik kwam daardoor op het idee om te kijken of de Polo (of ander Vag merk) mogelijk in andere delen van de wereld geleverd zijn zonder deze ontoegankelijke ECU. Te denken aan Audi, skoda, Seat misschien uit de USA of Mexico . Ik weet dat de golf en Passat heden ten dage in America simpeler uitgevoerd zijn in de elektronische stuurmiddelen dan in Europa.
Of zijn er sensoren die de boel kunnen faken?
Wie kan mij op een spoor zetten.
Ik heb een reserve liggen maar ik wil weten of hij in order is. Weet iemand of het ding zo door te meten is?
Verder wil ik eigenlijk van het EGR-systeem af. Afdoppen en PDF leegmaken etc. Nu is dat allemaal wel te doen maar elektronisch geeft dat problemen. Er is nog niemand die de ECU gekraakt heeft. Ik kwam daardoor op het idee om te kijken of de Polo (of ander Vag merk) mogelijk in andere delen van de wereld geleverd zijn zonder deze ontoegankelijke ECU. Te denken aan Audi, skoda, Seat misschien uit de USA of Mexico . Ik weet dat de golf en Passat heden ten dage in America simpeler uitgevoerd zijn in de elektronische stuurmiddelen dan in Europa.
Of zijn er sensoren die de boel kunnen faken?
Wie kan mij op een spoor zetten.