Egepolo :: 2014 Volkswagen Polo

Dank jullie wel.

Allereerst ga ik beginnen met een goede poetsbeurt:).

Chippen blijft toch kriebelen, wie weet... Verder eerst nog kleine dingen, Van R-line embleem zwart naar rood, achter een rode R.. Dt soort gedoe. Met name verlichting is iets wat ik wel wil veranderen..

Verder ga ik me nog even inlezen hier en wellicht wat inspiratie opdoen Stick Out Tongue..
 
Mooie wagen hoor!:wink: R-line/ originele stylingspakketten zijn (nog) niet af fabriek te bestellen op de nieuwe polo facelift. Goede keuze, het R-line pakket maakt de wagen compleet! Ziet er strak uit!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
Update dagrijverlichting :)

29fceo0.jpg
 
Zo heb ik het inderdaad ook gedaan(uitklikken en spuiten). Ik moet het alleen nog een keer doen ivm steenslag en niet lang genoeg laten uitharden. Als je alles weer origineel wilt hebben, zul je een compleet nieuwe grill moeten aanschaffen, omdat ze die sierstrips niet los verkopen helaas!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!