graafie
Exclusive lid
Vandaag dus een setje xenon van Pilot H7 4300K geinstalleerd. Vanavond voor het eerst mee de weg opgeweest en ik moet zeggen dat het elke euro waard is geweest. Wat een verschil zeg met die gewone halogeen lampen. Je kunt dus veel verder vooruit kijken en ook de bermkanten van de weg worden nu goed verlicht. Tevens is het heerlijk rustig voor je ogen. Ik had alleen één probleempje: toen ik dus de auto had gestart (en dus gaan automatisch de DRL aan) wilde ik het dimlicht via de schakelaar aktiveren. Eerst de stadslichten aan en nog één doordraaien naar dimlicht met als resultaat dat de stadslichten wel branden en het dimlicht niet en een storingsmelding. Dus heb ik alle lampen uitgedaan en de auto afgezet en de sleutel uit het contact gehaald. Daarna de sleutel weer in het contact, starten, (DRL weer aan) via schakelaar verlichting weer activeren en alles werkte zoals het hoort te werken. Dit probleem had ik vandaag overdag ook al gehad dat ik een storingsmelding kreeg. Later ging dit weer goed.
Heeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen? :?: :?: :?:
Heeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen? :?: :?: :?: