Eerste carbondelen gereed voor Polo 6R

Status
Niet open voor verdere reacties.
De eerste carbondelen voor mijn Polo 6R Bluemotion heb ik klaar. Heb tot nu gemaakt:

Bluemotion grill
Spiegelkappen
Covers voor mistlampen.

Alle delen zijn bekleed met echt carbon en voorzien van een paar lagen blanke lak.
De grill is al gemonteerd de overige delen moet ik nog doen. Weet iemand hoe je de speigelkappen kunt demonteren?

Resize of DSC03381.JPGResize of DSC03382.JPGResize of DSC03383.JPG
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom, doncarbon!
Je bent goed bezig met je Polo. Ziet er fraai uit! Big Grin

Zelf ben ik ook erg benieuwd hoe de spiegelkappen te demonteren. Op een Engelse site kwam ik het volgende tegen:

Ok, first off, you need to remove the mirror glass by un clipping it from the motor mechanisms behind it. Once the glass is off, you will see 2 lugs at the top of the mirror housing, poking through the main, black body of the mirror assembly. Release these. The mirror cap should just slide forward and off now.

Installation is in the reverse.


Hopelijk heb je hier wat aan.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Is makkelijk genoeg te googlen joh.

Erg mooi trouwens, die grille. Ben ook benieuwd naar de rest van je resultaten. Prijzen voor de Polo staan nog niet op je site, zag ik :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat klopt wat betreft prijzen. Komen op de nieuwe site dat hopelijk over een week online gaat.
Maak alleen delen op bestelling heb ze niet voorraad.
Mocht je interesse hebben in delen te voorrzien van carbon kan je me altijd een mail sturen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!