Een vraag over ingestelde Vag-com.

Hallo Forum vrienden
Mijn auto moet volgende week voor zijn eerste beurt (30.000km).wegbrengen.
Ik heb wel allerlei vag com instellingen laten veranderen. (vagtechniek) Top.
Wordt bij een beurt Bij de V.W.Dealer weer alles op de begin stand gezet (gereset ofzo) zodat je weer opnieuw moet laten veranderen ?? hoor het graag en alvast bedankt. Gr. Frans
 
nee ik heb hetzelfde allerlei dingen via die bodegraven gast laten aanpassen en 30.000km beurt gedaan. bij ontvangst van de auto waren alle instellingen nog intact...ze mogen dus in principe niks resetten of veranderen (zonder toestemming van jou) want ze weten wel dat het meestal eisen zijn van klanten die bijv 15km/u auto lock etc...als ze die weghalen dan gaat de klant toch weer zeuren dat die het terug wilt...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!