Een quiz!

Om de sfeer erin te houden hier, even een quiz plaatsen Big Grin Welke Polo denken jullie dat dit is?

2ah5v2u-1.jpg


6n/9n/9n3/6r ?
 
Ik zal jullie uit jullie lijden verlossen ;) Het is idd een 9n, de deuren hebben het teveel verraden ^^. Weliswaar met een volledig scirocco front etc, hier moet enorm veel geld in gekropen zijn. Hopelijk krijgt deze wagen een nieuwe eigenaar die er goed zorg voor draagt, want het zou zonde zijn om dit project te verwaarlozen :) Hij staat te koop op kapaza.be sinds gisteren, prijs is overeen te komen(richtprijs 16.000), dus ik zou zeggen doe een bod haha Big Grin

Alleen zou ik wel meteen een motorswap doen want met 65pk kom je niet echt vooruit ;) Dit zal waarschijnlijk ook wel gewoon een project geweest zijn als showwagen, die 1 keer per maand buiten komt, vandaar ook de lage km's...

Linkje voor meer foto's:

http://nl.kapaza.be/brussels-gewest/vol ... 633248.htm
 
PoloDave zei:
typisch dat er vaak zoveel wordt geinvesteerd in een auto met een veel te zwakke motor, wat een werk moet dit geweest zijn zeg

Mensen die zo een projecten doen hebben bijna altijd 2 auto's, eentje voor de looks/meetings met een heel zwakke motor zodat ze die goedkoop kunnen verzekeren(die komt toch bijna nooit buiten) en eentje voor de snelheid waar ze vaak nog extra motortuning aan doen en die ze als daily gebruiken.
 
Bas zei:
Wat een lelijk ding!

x2! Volledig mee eens, mooie aan een Polo is het kleine "platte druppeltje-look" als je hem platgooit, mooie aan de nieuwe Scirocco de brede look, deze "creatie" oogt zowel niet plat of breed :( Als je een Scirocco wilt -> koop dan een Scirocco ipv je Polo om te bouwen, lijkt wel een travestiet zo :lol:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!