Goedenavond,
Mijn eerste post op dit forum, ik ben Sam, 26 jaar en kom uit het zuiden.
Momenteel rij ik een Ford Transit bus, deze gebruik ik dagelijks om naar het werk te rijden.
Naast mijn vaste baan heb ik ook nog een klein verhuur bedrijfje, vandaar dat het fiscaal voordelig is om een grijskenteken voertuig te rijden.
Nu ben ik opzoek naar een kleinere, wendbaardere, makkelijk rijdende, goedkopere en zuinigere auto.
Momenteel heb ik twee auto's op het oog, namelijk of de Volkswagen Polo 9n3 of de Peugeot 207.
zeker is dat het een benzine model gaat worden.
Ik heb momenteel twee Polo's op het oog:
- Volkswagen Polo 1.4 16v trendline 55kW
Zwart
06/2005
71.000km
75 pk
lichtmetaal
speakers achter
airco
elektrische spiegels
boordcomputer
Cruisecontrol
elektrische ramen voor
laatste beurt 9000 km geleden
Verkoper is autobedrijf
vraagprijs 5950 euro
- Volkswagen Polo 1.4 16v Optive 59kW
Antraciet grijs
80pk
93.000km
10/2006
Speakers achter nog onbekend
Airco
elektrische spiegels
trekhaak
Elektrische ramen voor
laatste beurt 3000km geleden + nieuwe achterbanden
verkoper is particulier
Vraagprijs 6250 euro
Beide auto's verkeren opties van binnen en van buiten in nieuwstaat en beide kleuren vind ik heel mooi.
nu zit ik dus te twijfelen...
De eerste auto heeft een boord computer en dat is een grote pre ivm buitentemperatuur aanduiding (rest van de functies kan ik prima missen) en heeft lichtmetalen velgen
echter is de tweede een jaar en vier maanden jonger, heeft 5 pk meer en nieuwe achterbanden maar heeft daar in tegen 20.000 kilometer meer gelopen.
ook weet ik van de tweede nog niet of er speakers achterin zitten, ik hoop vanavond van de verkoper daar bericht over te krijgen.
welke keuze zouden jullie maken en waarop gebaseerd??
Alvast bedankt voor de info.
Groeten,
Sam
Mijn eerste post op dit forum, ik ben Sam, 26 jaar en kom uit het zuiden.
Momenteel rij ik een Ford Transit bus, deze gebruik ik dagelijks om naar het werk te rijden.
Naast mijn vaste baan heb ik ook nog een klein verhuur bedrijfje, vandaar dat het fiscaal voordelig is om een grijskenteken voertuig te rijden.
Nu ben ik opzoek naar een kleinere, wendbaardere, makkelijk rijdende, goedkopere en zuinigere auto.
Momenteel heb ik twee auto's op het oog, namelijk of de Volkswagen Polo 9n3 of de Peugeot 207.
zeker is dat het een benzine model gaat worden.
Ik heb momenteel twee Polo's op het oog:
- Volkswagen Polo 1.4 16v trendline 55kW
Zwart
06/2005
71.000km
75 pk
lichtmetaal
speakers achter
airco
elektrische spiegels
boordcomputer
Cruisecontrol
elektrische ramen voor
laatste beurt 9000 km geleden
Verkoper is autobedrijf
vraagprijs 5950 euro
- Volkswagen Polo 1.4 16v Optive 59kW
Antraciet grijs
80pk
93.000km
10/2006
Speakers achter nog onbekend
Airco
elektrische spiegels
trekhaak
Elektrische ramen voor
laatste beurt 3000km geleden + nieuwe achterbanden
verkoper is particulier
Vraagprijs 6250 euro
Beide auto's verkeren opties van binnen en van buiten in nieuwstaat en beide kleuren vind ik heel mooi.
nu zit ik dus te twijfelen...
De eerste auto heeft een boord computer en dat is een grote pre ivm buitentemperatuur aanduiding (rest van de functies kan ik prima missen) en heeft lichtmetalen velgen
echter is de tweede een jaar en vier maanden jonger, heeft 5 pk meer en nieuwe achterbanden maar heeft daar in tegen 20.000 kilometer meer gelopen.
ook weet ik van de tweede nog niet of er speakers achterin zitten, ik hoop vanavond van de verkoper daar bericht over te krijgen.
welke keuze zouden jullie maken en waarop gebaseerd??
Alvast bedankt voor de info.
Groeten,
Sam
Laatst bewerkt door een moderator: