Één goedeavond iedereen!

Hallo iedereen,

Ik ben Edwin, kom uit zwolle en in het bezit van mijn droomauto; een Polo 6n1 uit '96 met een 1.4 injectie blok.
Strak afgeveerd, spaghetti spruitstuk, sportieve knalpot en een mooie rooie welbedeelde open sportfilter.

Bescheiden geluidssetje van een pioneer radio, voor 2x 90W achter 2x 160W en een 600W actieve jbl woofer.

En last but not least..!
In het bezit van een enorm schuifdak die niet open kan met wat lekkage zoals het behoort!

Ik sleutel voornamelijk zelf aan mijn auto, behalve de dingen die je beter direct door een vakman kan laten doen i.p.v. zelf op een parkeerplaats, niet bij huis en zonder brug of smeerput.

We zullen elkaar vast gauw tegenkomen op het forum!

Edwin
 
Volkswagen  Polo 6n1 '96  1.4i 
72e602b6cfa5d755c792f4be0e611a4f.jpg


0096f9c1d712048a78772d94659f5521.jpg


Goed begin direct
 
Volkswagen  Polo 6n1 '96  1.4i 
welkom :) leuke optie dat schuifdak, maar ga je daar nog iets aandoen? Toch een leuk klusje om zelf te doen ;)

Ja, het is wel de bedoeling dat hij het binnen aanzienlijke tijd weer gaat doen, ben alleen eerst bezig een garage of iemand te vinden die mijn ecu uit kan lezen, mijn vacuum ventiel krijgt geen stroom, probeer uit te zoeken of het aan de kabels ligt of dat mijn ecu ingeleerd moet worden tbv het door mij vervangen gasklephuis:confused:
 
Volkswagen  Polo 6n1 '96  1.4i 
  • Leuk
Waarderingen: Duncan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!