Edwin,s polo 9n 1,4 74kw-100pk highline

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi ik ben Edwin, ben in bezit van een polo 9n uit 2003 en een polo 9n3 AUT uit 2005. Nu eerst even de polo 9n

1,4 74kw/100pk highline rosewood red metalic
standaard zo besteld :
climatronic, 8 speakers, 4 electr ramen, regensensor dimmende spiegel, winter pakket , sportstoelen, sportonderstel, mak fiorano 195/50/15inc, votex spoiler pakket voorspoiler, side skirts, dakspoiler, bumperspoiler, cruise control

Achteraf:
TT pedalen, zij panelen, pook , en stoellen in lederen bekleding, target xenon , 9n3 achterlichten rood, rondom diadem blue knipperlicht, chroom strip op klep, exor velgen met conti 205/40/17 , remklauwen in rood , kenwood dubbel din dvd tv, klasse 3alarm op originele klapsleutel, alu sport antenne, led kenteken verlichting, polo rvs instaplijst.

Moet Nog doen,
TT voetplaat, en mischien de 9n3 zwarte achterlichten, luxe kenteken platen

edwin001-1.jpg


edwin002-1.jpg


edwin003-1.jpg


edwin004-1.jpg


edwin005-1.jpg


edwin006-1.jpg


edwin007-1.jpg


edwin008-1.jpg


edwin009-1.jpg
 
:lol: van die 2de polo is omdat mn vriendin sinds vorig jaar een rijbewijs heeft gehaald voor automaat :lol: Tis wel een beetje zonde om deze weg te doen. Van de lederen bekleding heb ik achteraf gedaan omdat het origineel zo,n 3000euro zou gaan kosten vanwege de bpm. Via de vw dealer gedaan met een aanbieding.

Van de week maak ik nog foto,s van de 9n3 automaat die is ook een beetje aan veranderdStick Out Tongue
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!