Ed's Zwarte 9N3 GTI

Hallo Polo'ers

Ik neus al 1,5 week met plezier op jullie forum en ik had mij vorige week ook maar aangemeld.
Gisteravond kreeg ik een mailtje van Bas met het verzoek om mijzelf te introduceren, dus bij deze.
Mijn naam is Ed, ik ben 39 en zelfstandig. Ik heb een montagebedrijf wat keukens plaatst en alles wat erbij hoort.
Dit is onze 2de Polo GTI, de vorige was van zilverkleurige van 2001 waar we 4,5 jaar met veel plezier in hebben gereden. Mijn vrouw gebruikt de GTI voor woon/werkverkeer en voor het sporten van onze kinderen. Lange afstanden maken we met een verlengde VW T5 met multivan interieur en een 255 pk en 550Nm. Voordeel erg veel ruimte en ook snel net als de GTI.
Ik heb vorige week voor mijn vrouw een zwarte Polo GTI 9N3 gekocht. Het bouwjaar is 2006 en heeft 90K gedraaid, volledig dealer onderhouden en erg netjes.
Ik heb de Polo vorige week opgehaald en moet zeggen dat tijdens de 180 km die gereden moest worden mij gelijk al opviel dat dit een fijne auto is.
Moet echter bekennen dat het slechts 2 dagen geduurd heeft en er toen al andere software in gekomen is van Fasttech. Dik 40 peekaa´s extra en 70 NM.
Ik had al een glimlach wanneer ik in de auto reed maar die werd alsmaar groter.
Groeten Ed
 
Re: Ik ben nieuw!

Welkom! Ik zag dat je je geregistreerd had met GTI in de naam en ik dacht meteen: Daar wil ik meer van weten. En maar goed ook, je beheert een leuk wagenpark thuis (vooral een goed merk ;)) Nog meer plannen met de GTI behalve de chip??

Enne fototje is altijd leuk!! :cool:
 
Re: Ik ben nieuw!

Nouuu,

Ik werd nog getipt over een turbo van een S3 met de injectoren en een downpipe die beschikbaar waren Big Grin
Ik moet alleen mijn vrouw langzaam laten wennen aan die extra paardjes onder de kap.
Voor dat ik deze stap ga nemen wil toch eerst de Forge intercooler erop bouwen voordat ik bovenstaande erop zet.

Gr Ed

Ps Foto´s volgen