Dynamische knipperlicht

hallo allemaal,

ik heb laatst dynamische richtingaanwijzers gekocht voor mijn polo 6r (2012).
Ze werken prima op eerste gezicht maar ze stoppen met werken als ik harder als 15 kilometer per uur heb gereden.
dan is er alleen nog maar een klein lampje dat aan en uit gaat in het begin van de richtingaanwijzer.
als ik de auto weer op slot doe na het rijden dan doen ze het gewoon weer.

Het is een aliexpress dus misschien verwachtte ik te veel Stick Out Tongue

anderen hier ook problemen mee?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Je kan eens van een van de spiegels de oem terug zetten en kijken of die kant dan wel blijft werken. Zo niet kan je het gaan zoeken. Zo ja dan kan het goed dat er meer mis mee is
ik had alles geprobeerd, inmiddels geld terug gekregen en een nieuw paar besteld bij een andere verkoper. Hoop dat deze wel werken!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Hoi, Zojuist heb ik dynamische knipperlichten bij de spiegels. Ze werken prima tot ik de auto start dan werken ze niet meer zoals het hoort. Nu heb ik me laten vertellen dat dit kan worden aangepast door in de computer wss een vinkje ergens achter te zetten zodat die daarna wel werkt. Iemand enig idee wie dit zou kunnen doen?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 87pk 
Zijn er ook mensen die de dynamische knipperlichten op ali hebben gekocht waarvan ze ze ook hebben binnengekregen en werken?
Zo ja, heb je misschien een linkje? :innocent:
mij lukt het niet
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 TDI 
Hoi, Zojuist heb ik dynamische knipperlichten bij de spiegels. Ze werken prima tot ik de auto start dan werken ze niet meer zoals het hoort. Nu heb ik me laten vertellen dat dit kan worden aangepast door in de computer wss een vinkje ergens achter te zetten zodat die daarna wel werkt. Iemand enig idee wie dit zou kunnen doen?

Ik denk dat je bedoelt de lamp controle uit zetten.
Weet niet waar je vandaan komt, maar @Antera kan dit zoizo.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: roybezuijen en JayS
Hoi, Zojuist heb ik dynamische knipperlichten bij de spiegels. Ze werken prima tot ik de auto start dan werken ze niet meer zoals het hoort. Nu heb ik me laten vertellen dat dit kan worden aangepast door in de computer wss een vinkje ergens achter te zetten zodat die daarna wel werkt. Iemand enig idee wie dit zou kunnen doen?

Heeft te maken met het merk en type wat je geplaatst hebt. Heb je juiste dan is het plug and play. Zie hierboven welke je eventueel moet hebben. Die van Kibowear zijn altijd goed
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!