Dup's Polo 6R On Air

Dup,

Hey dup ik zag in je topic dat je jouw chrome lijst uit je voorbumper weg wil halen.

Ik heb er een zonder chrome strip en wil er wel graag een.

Als de jouwe nog onbeschadigd is wil ik graag met je ruilen.

Ik hoor van je

Gr rene

Ps waar in be woon je?
 
zeg Dup, heb jij je polo inmiddels al verkocht?
zovan ik zag je air setje te koop staan en dus vroeg ik 't mij af ;)
(oh en heb wel interesse, maar nooo way dat ik 't geld voor je set heb :lol: ben nog een arme student :oops: )
 
VW  6R  1.2TDI 
je hebt altijd mensen die beter weten, heb al genoeg auto's verlaagt in mijn leven en denk wel dat ik er een ding of 2 van ken, en zomaar ff zeggen dat het ook op een 9n/9n3 past heb ik niets aan, want dan staan ze paar dagen later terug aan mijn deur en een slechte naam wil ik niet, dus het PAST

on topic; ik twijfel de laatste dagen fel als ik hem wel zou weg doen of niet, geldverlies is tegroot.. mss als hij op andere wielen staat krijg ik terug zin in haar Big Grin dus volgendeweek een update van 4 stuks :twisted:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!