Duitsland tanken de moeite waard ja/nee

De korting was 16 cent meen ik, toch? Nou, dan zitten we hier weer ruim op de €1.90+... Dat wordt inderdaad weer omrijden naar Duitsland.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Op het moment heeft het geen zin, ik tank alleen Shell V-power in België voor €1,98 de liter. Hier in Nederland is die €2,10 de liter.

Als ik vol tankt scheelt mij dat een kleine €5 waar ik echt niet voor ga omrijden naar België of Duitsland en ik woon 15 min van beide landen af.
 
Volkswagen  Polo GTI 2023  2.0 TSI 207 PK 
Op het moment heeft het geen zin, ik tank alleen Shell V-power in België voor €1,98 de liter. Hier in Nederland is die €2,10 de liter.

Als ik vol tankt scheelt mij dat een kleine €5 waar ik echt niet voor ga omrijden naar België of Duitsland en ik woon 15 min van beide landen af.
Is Shell v-power anders dan andere tankstations met suprème brandstoffen?
 
Volkswagen  Polo gti  2.0 gti 
Weet ik niet, ik tank al sinds mijn 16e in de scooter V-power en heb dit daarna altijd in mijn auto`s getankt.

Ik merk wel dat ik meer kilometers haal met V-power tegen over normale 95.
 
Volkswagen  Polo GTI 2023  2.0 TSI 207 PK 
Ik ga altijd al naar Duitsland voor de E10 in Nederland te vermijden. Denk dat het 1 Juli het helemaal weer druk wordt in Duitsland bij de pomp. Qua brandstof tank van 5 liter heb ik geen idee van. Tank best vaan een 25Liter tank extern en heb nog nooit problemen gehad. Misschien komt het omdat hij voor een boot bedoeld is.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90PK 
Is Shell v-power anders dan andere tankstations met suprème brandstoffen?
Shell zegt zelf dat het de meeste additieven bevat... Je moet het zelf gewoon uitproberen met 3 a 4 tanks. In premium brandstoffen zitten meer additieven dan in normale 98 (superplus98) bij de witte pomp. Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar BP ultimate 98 daar vind ik mijn auto het lekkerst op rijden. En het rijdt gewoon zuiniger want er zit geen ethanol in :) Maar even terugkomend op de topic ... ik woon in midden van NL dus nee dat loont niet zo op naar het buitenland te rijden om goedkoper te tanken met maar tank inhoud van 40L.
 
tba  tba  tba 
Ik wil binnenkort eens bij Aral de 102 proberen, normaal gesproken tank ik Shell v-power.
Zal ik verschil merken als ik de 102 tank zo ja wat zullen de voordelen zijn?
 
Volkswagen  Polo gti  2.0 gti 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!