Duits Auto Festival 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maik

Voormalig Admin
Spritmonitor.de
4,962
437
198
[center:18xxxca3]
DAF11web.jpg
[/center:18xxxca3]

Ik kwam er net achter dat er al enige tijd weer een datum bekend is voor het duits auto festival in Assen. De datum is 13 juni oftewel pinkstermaandag. Nu leek het mij een mooi idee om hier met een aantal MyPolo.nl leden heen te gaan.

We kunnen misschien ook regelen om als club op de paddocks te komen en MyPolo.nl zo te laten zien aan de liefhebbers van de duitse auto's!

Wie gaat er en wie (mits we dit kunnen regelen) zou mee willen op de paddocks.
 
Is misschien wel leuk om heen te gaan!

Maar dan zou ik wel de dikste polo's van mypolo.nl mee vragen.
Als je dan toch een beetje reclame wilt maken zou ik niet met standaard polo's
gaan staan. Niet dat ik standaard polo's niet mooi vind maar jullie begrijpen denk ik wel wat ik bedoel...

Ik heb ook wel intresse:)
 
Het is inderdaad een goed idee om met alleen de dikste polo's te gaan en dus degene met deuken (mijne) op de parkplaats te zetten buiten het festival terrein Stick Out Tongue Dan ga ik gewoon mee voor de gezelligheid.
 
Ben ik niet geheel mee eens, want ook "standaard" Polo's behoren op de Paddock..
Ik zet standaard tussen aanhalingstekens, want voor zover ik het hier op het forum zie, hebben we niet echt standaard wagens meer...

BTW; wat is standaard? Ik vind een verlaginkje en leuke velgen al niet echt meer standaard maar das mijn persoonlijke mening.

Stel nou dat er iemand lid wil worden van het forum (en eventueel later de club) met een op dat moment nog een standaard wagen en diegene ziet dus alleen bovengenoemde wagens. Dat zou hem (of haar) wellicht kunnen afschrikken omdat zijn (of haar) wagen niet zou kunnen voldoen...

Niet alleen bovengenoemde wagens op de Paddock, maar ook een paar "standaard". Dát is pas reclame maken in mijn ogen ;)
 
Uhm nope, tussen kerst en nieuw vond iemand het nodig om boven op mijn motorkap te staan dansen :evil: :x :( Dus heb ik nu 3 hele grote deuken in mn motorkap en dat moet eigenlijk wel gemaakt worden, maar weet niet of ik daar nog zin in heb.

Had ik dat hier nog niet gemeld?? :|
 
Polootje zei:
Ben ik niet geheel mee eens, want ook "standaard" Polo's behoren op de Paddock..
Ik zet standaard tussen aanhalingstekens, want voor zover ik het hier op het forum zie, hebben we niet echt standaard wagens meer...


BTW; wat is standaard? Ik vind een verlaginkje en leuke velgen al niet echt meer standaard maar das mijn persoonlijke mening.

Stel nou dat er iemand lid wil worden van het forum (en eventueel later de club) met een op dat moment nog een standaard wagen en diegene ziet dus alleen bovengenoemde wagens. Dat zou hem (of haar) wellicht kunnen afschrikken omdat zijn (of haar) wagen niet zou kunnen voldoen...

Niet alleen bovengenoemde wagens op de Paddock, maar ook een paar "standaard". Dát is pas reclame maken in mijn ogen ;)

Hier ben ik het dan weer niet helemaal mee eens :lol:
Het is een "tuning" festival, dus met een paar standaard polo's heb je daar volgens mij weinig te zoeken. Met standaard bedoel ik dan ook standaard zonder enige aanpassingen.

En indd met een leuk wiel en verlaging moet gewoon kunnen toch!?

Ik denk wel dat als mensen "ons" nodig hebben ons toch wel weten te vinden.
Volgens mij zijn de meeste hier ook met een standaard polo lid geworden en daarna pas aan gaan passen. Ik bedoel je word lid van een forum of club als je een echte liefhebber bent of info nodig hebt. Maar een flink spandoek of zo iets kan natuurlijk nooit geen kwaad.

Ik heb verder echt niets tegen standaard polo's hoor mocht dat zo over komen!
 
Richard zei:
Hier ben ik het dan weer niet helemaal mee eens :lol:
Het is een "tuning" festival, dus met een paar standaard polo's heb je daar volgens mij weinig te zoeken. Met standaard bedoel ik dan ook standaard zonder enige aanpassingen.

En indd met een leuk wiel en verlaging moet gewoon kunnen toch!?

Ik denk wel dat als mensen "ons" nodig hebben ons toch wel weten te vinden.
Volgens mij zijn de meeste hier ook met een standaard polo lid geworden en daarna pas aan gaan passen. Ik bedoel je word lid van een forum of club als je een echte liefhebber bent of info nodig hebt. Maar een flink spandoek of zo iets kan natuurlijk nooit geen kwaad.

Ik heb verder echt niets tegen standaard polo's hoor mocht dat zo over komen!

En zoals ik al eerder zei hebben wij hier op het forum niet echt standaard wagens meer. Dat probeerde ik er dus mee te zeggen. Mijn voorkeur zou dus niet alleen uitgaan naar idd de GTI's maar ook de reguliere versies (en die zijn toch wel "gepimped" door de huidige eigenaren)
Gewoon proberen van alles wat neer te zetten, niet alleen de dikste Polo's. We hoeven geen exclusiviteit uit te stralen...juist niet. Daar heb je een GTI club voor. Dit forum is vooralsnog bedoelt voor elke Pologek, dus voor elk type Polo die hier rondhobbelt.
 
@polootje;

Hier ben ik het dan weer WEL mee eens hahahah :lol:
Indd van alles wat neerzetten maar dan wel de "gepimpte" polo's.
Precies we zijn een algemenen polo club!
Verder heb ik niets toe te voegen of te zeuren Big Grin :lol:

Heeft er verder iemand al gemaild met de organisatie hier over???
 
Nou kiek 's an...we zijn het eens!! Goed bezig! Ik denk dat Johan en Maik hier maar 's over moeten buigen saampjes...én het ligt eraan hoeveel plekken we als (toekomstige) Poloclub we toegewezen krijgen..dat dan weer wel.. ;)

Maik had het er iig al over om de donateurs voorrang op de "gewone" leden te geven...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!