Dubbele uitlaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tijmi

Exclusive lid
979
0
0
Zou iemand misschien voor mij onderstaande foto willen bewerken, zodat er rechts achter ook een dubbele uitlaat verschijnt.

Ik weet dat ik een BM heb, maar wil het gewoon is zien hoe het staat.

Alvast thx voor de moeite en PeterBaarlo thx voor het gebruik maken van je foto.

Laters Tijs

peterbaarlo-albums-welke-velgen-picture2432-sam-0283-bewerkt-1.jpg
 
Ik ben geen held in foto's bewerken, maar hier een idee:
sam0283bewerkt1-1.jpg

En dan zo met je BM gaan boeken, whaha xD

EDIT: 1 pijp links en 1 rechts was toch niet mogelijk door de uitsparing van het reservewiel? Het zou dan kunnen maar dan moet er al vanaf de middendemper een vertakking naar rechts toch?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind het sowieso niet mooi. Zo een bluemotion moet je bescheiden houden. Met dubbele pijpen links en rechts lijkt het een race autotje. Dat is hij alles behalve. Zit een grasmaaier onder de motorkap.

Daar ben ik het ook mee eens ;) Al vind ik het aan de andere kant wel wat hebben, maar net wat je zegt, bescheiden is het hoofdwoord bij een bluemotion :)
Maar het blijft uiteindelijk ieder het zijne Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
Ik vind het sowieso niet mooi. Zo een bluemotion moet je bescheiden houden. Met dubbele pijpen links en rechts lijkt het een race autotje. Dat is hij alles behalve. Zit een grasmaaier onder de motorkap.

Ja, maar dat geldt dan bijna voor iedereen die iets veranderd aan z'n auto. Benzines of diesel, maakt dan niet meer uit.
Maar zal deze discussie niet gaan voeren hier. Ben in ieder geval blij dat ik een foto heb gekregen.

Dus nogmaals thx allemaal en sluit topic maar. Heb gekregen wat ik wilde.
 
Ik vind het sowieso niet mooi. Zo een bluemotion moet je bescheiden houden. Met dubbele pijpen links en rechts lijkt het een race autotje. Dat is hij alles behalve. Zit een grasmaaier onder de motorkap.


Maar zie jouw reactie van vorig jaar:Vast wel :razz:. Heb nu een golf 6 stuur liggen. Die wil ik er in gooien, eerst een airbag vinden. Twijfel om een GTi Tacho in te gooien. Kan dit wel?
En eventueel ooit een 6R GTi interieur.

Waarom in een 1.2tje GTI spullen gooien? Koop dan meteen een GTI!!!!!!!

Dus nogmaals thx allemaal en sluit topic maar. Heb gekregen wat ik wilde.
 
Doe ik ook zeker wel deMercer. Maar thx voor je mening.

Beetje Jammer dat niet iedereen gewoon kan aangeven wat ie ervan vind, zonder meteen over te gaan met zinloos commentaar te geven waar niemand om vraagt of iemand iets aan heeft.
Vermelde er nog bewust bij dat het om een BM ging en dan nog moeten ze commentaar geven.
 
Maar zie jouw reactie van vorig jaar:Vast wel :razz:. Heb nu een golf 6 stuur liggen. Die wil ik er in gooien, eerst een airbag vinden. Twijfel om een GTi Tacho in te gooien. Kan dit wel?
En eventueel ooit een 6R GTi interieur.

Waarom in een 1.2tje GTI spullen gooien? Koop dan meteen een GTI!!!!!!!

Dus nogmaals thx allemaal en sluit topic maar. Heb gekregen wat ik wilde.

Ik zet er dingen op die andere niet zien en ook niet de impressie geven dat het een snel model is :'). Het is en blijft een traag ding. Dan ga ik geen 4 pijpen achter gooien haha. Ben niet gek. Als je trouwens alleen goed nieuws verwacht en geen commentaar verwacht dan is een forum helaas niets voor jou. Daarvoor is een forum gemaakt. Om kennis en meningen uit te wisselen.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Whahaha. ja klopt. Was dit jouw kennis? dat er een grasmaaier motor inzit! nou thx voor de tip, dit wist ik nog niet.

Maar jij zit op dit forum om je mening en commentaar te geven, dan mag je nog een keer. Er zijn nog meer mensen geweest met prachtige updates aan hun grasmaaiertje.
Dus je kan weer ff lekker zeiken op anderen.
Succes gewenst ermee, je bent er goed in.
 
Nou nou heren, beetje lief blijven voor elkaar :rolleyes:
Een ieder mag doen en laten met zijn of haar auto wat zij wensen ;)

Als de een kiest voor een 'snel' uiterlijk, dan is dat hun keuze, als de ander kiest voor bescheiden, is dat ook geen probleem. Je moet immers nog altijd zelf met je auto rijden en doen en laten wat je zelf mooi vind/niet mooi vind ;)
En ja! Het is ook inderdaad je goed recht om je mening te geven, daar is een forum onder andere ook voor bedoelt Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
Daar is een forum ook voor, maar het zijn altijd dezelfde domme opmerkingen, als iemand met een BM iets vraagt.
Dus mening mag, maar mijn mening mag dan ook.

Maar ga er verder ook niet meer op in. is de moeite niet waard.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!