Dubbele knipper frequentie

terwijl ik druk op bevestigen gaat de telefoon pon heeft nog niets laten horen van zich meld de dealer het kan twee dingen zijn gebrek aan mensen die kennis van vw hebben of ze weten het zelf ook niet de dealer belt morgen weer terug zowel naar pon als naar ons :oops: :oops:

ik heb de stoute schoenen aan getrokken en heb pon zelf maar gebelt en die zegt nee dit is iets technisch dus de dealer moet het oplossen ik heb toevallig een filmpje gemaakt en die moet ik laten zien aan de dealer of monteur

ik heb het gevoel kast muur kast muur
 
dit heb ik dus ook gehad, als ik me knipper licht aan deed dat ik storing kreeg, maar me lampjes werkte wel, wat bleek is dat het spiraaltje in het midden van de lamp los zat, en de eene keer wel contact maakte en de andere keer niet.
 
klinkt logisch

maar spiraaltjes heb ik niet eerder gezien ( bij auto s ) Big Grin Big Grin

probeer een filmpje van de storing temaken voor de dealer (advies van pon )
en als jullie allemaal deze melding bij pon melden word er misschien goed naar gekeken ik heb wel vermeld dat wij niet de eerste waren met dit probleem lijkt wel een kinderziekte .het blijft een lastig verhaal ik probeer deze week nog langs tegaan met het filmpje en het verhaal van het spiraaltje
als ik vandaag niets te horen krijg van ze

groetjes patrick
 
Vandaag (donderdag) gebeld door de dealer. Ze hadden bericht van Pon gehad met de mededeling dat de centrale regelunit (wéér) vervangen moest worden.
Afspraak gemaakt voor maandag over een week.
Ben ik de Cross weer een dag kwijt!
Ik hou jullie op de hoogte :(
 
nou lekker dan bij ons nog steeds erg stil krijg er de :twisted: :twisted: :twisted:
van maar maandag de wintercheck dus zal ik de techneut Big Grin
maar eens aan de tand voelen hoe we dit nu verder moeten gaan doen

sterkte
 
Gisteren heeft de auto weer bij de dealer gestaan om de centrale regelunit (welke al eens was vervangen) weer te vervangen. Er zouden software updates op zitten. Later in de middag gebeld door de dealer, met het verhaal dat het allemaal niet heeft geholpen en zij het probleem weer bij Pon zullen neerleggen.
Ik word er moedeloos van. Ik ben nu aan het uitzoeken welke stappen ik allemaal kan ondernemen. Er gaat in ieder geval een uitgebreide klacht naar VW.
Wordt vervolgd. :(
 
Re: Dubbele knipper frequentie Oplossing ?!?!?!?

Nadat ik zelf weer een aantal dagen met de Cross heb rondgereden, werd ik helmaal gek van dat snelle getik. Overwogen om helemaal geen richting meer aan te geven maar dat was ook geen oplossing.
Stoute schoenen aangetrokken en alle ( op de spiegels na) oranje bolletjes vervangen.
En........... de storing is nu al bijna een week voorbij!!!
Waarschijnlijk was 1 van deze lampjes niet geheel storingvrij.
Dus een tip voor de overige Polo rijders waarbij deze storing ook optreed.

Big Grin

Morgen is om een reactie van de garage vragen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!