dsg7's Polo 6R dsg

hallo allemaal,

ik had in mijn fam al kennis gemaakt met een polo 1.0 dsg7 bluemotion. dat rijd fantastisch .
nu had ikzelf een grote miskoop gehad met een fiat 500C twinair autm .
op zoek gegaan naar een 2de hands Polo dsg. (even terzijde.. ik mag/kan niet anders)
met de fiat inruil en mijn budget vond ik een nette 1.2 Tsi dsg7 105pk uit 2011.
nu een weekje in mijn bezit en ben er zeer content mee.

ps, moet ik nog ergens op letten voor de garantie om is??:)

groet Arno
 
vw  polo 6R  1.2 105pk dsg 
dank je bartjuu.
ik ga niet helemaal uitweiden over die verschrikkelijke fiat die ik hiervoor had.
heb verschillende auto's met automaten gehad waaronder een PT Cruiser, nissan almera Tino, qashqai dCi 2L,
qashqai 1.6 cvt een qashqai 1.2 cvt en dus die fiat 500 om zuiniger in de kosten te komen. dat laatste was geen succes.
Nu staan er 2 DSG7 Polo's op het erf. de een is een werk lease wagen van de vrouw en mijn eigen Polo. zie foto

ps.. vanwege een handycap moet ik autm rijden.:rolleyes:
poloDSG.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
vw  polo 6R  1.2 105pk dsg 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!