DRL zwakjes zijn er betere.

Ik vind de drl die ik met velen heb aangeschaft (groepskoop silencer) persoonlijk iets te zwak voor overdag. Er zitten best veel ledjes op de lamp maar zijn er ook sterkere uitvoeringen geschikt voor de 6r canbus>
 
Ik ben ook tevreden met lampjes van Silence... Het blijft immers een DRL en geen Dimlicht. Als ik minimaal 10 meter van voren kijk branden ze echt genoeg sterk. Zeker niet minder dan de gloeilampen die erin zaten.

En zoals Andy ook zegt, meer dan dit zou andere weggebruikers eerder irriteren inderdaad.
 
Ik heb ook die van silencer. Die zijn echt een stuk minder fel als de halogeen die erin zaten. Overdag zijn ze amper zichtbaar. Dusnik ben het eens met Ferry vwb. een fellere lamp erin zetten.
 
weet je dat heel zeker FlashredBM?
zovan ik krijg toch echt een canbus fout als ik op standje 0 start met m'n drl aan en als ik met standje 1 op stadslicht start en na een paar meter te hebben gereden weer naar standje 0 ga, heb ik dit niet :lol:

btw wat betreft sterkere leds heb ik ook al rond zitten kijken en dacht zelf aan een 102 smd led Stick Out Tongue
nou alleen nog het probleem, waar kun je die vinden? :lol:

*edit*
ohw, kheb al eens gezocht blijkbaar en ook al wat gevonden :oops:
maar even de adverteerder gemaild over hoe en wat ;)
btw klik hier
 
VW  6R  1.2TDI 
Big Grin Ik zie duidelijk dat mij leds drl minder kracht heeft dan de standaar drl. Wellicht zit er verschil per versie.

Zeker wil ik niet mijn medewegebruikers hinderen maar drl is gewoon fel over het algemeen.
De sponser biedt ook High Power leds aan met en zonder lens. Deze zijn krachtiger alleen schijnen die volgens mij meer naar voren.

Die link waar jan het over heeft met 102 leds zijn er wel heel veel maar de smd lijken kleiner of is dit gezichtsbedrog...
Ik ga wat proberen qua lampjes en laat het jullie weten..
 
ghehe, de 102 smd is niet canbus geschikt, dus als je wil mag je het proberen ;)
ik blijf wel lekker bij de ledjes van silencernl, heb ik iig zekerheid dat ze 't bij mij doen (via een bepaalde manier) ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
werken wel, maar kunnen een canbus fout geven ;)
hoeft trouwens niet zo te zijn dat er een canbus fout komt ben ik in de laatste paar dagen achter gekomen :roll:
(over het hoe en wat ben ik nog niet uit..)
 
VW  6R  1.2TDI 
Waarom nou steeds weer de termen "can-bus-fouten" en "can-bus-leds" gebruiken?

Can-bus is niks anders dan het netwerk in de auto waaraan alle stuurapparaten hangen. De storingsmelding komt uit het lampcontrolesysteem en wordt via can-bus naar de instrumentenpaneel verzonden.
Als bij je thuis de laptop of printer een storing heeft, spreek je ook niet over een Wifi-fout omdat hij toevallig daarmee is verbonden?
 
Die ledjes van nostino.de werken bij mij nog steeds perfect en zijn lekker fel.
De extra ledjes via silencer heb ik in de kliko gedaan en de bijbehorende
stadsledjes waren binnen een week beiden kapot gesprongen. Ik had
deze in de kentekenunit geplaatst. Hierin heb ik nu ledjes van pilot zitten.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!