DRL in mistlampen

Ik rijd tegenwoordig altijd met mistlampen (en stadslichten) aan.... Omdat elke nieuwe auto dat tegenwoordig ook heeft, en ik dat dus ook wil haha.
Volgens mij heeft Maik het al gedaan? M'n vraag is vrij simpel. Kan ik de LEDs in de stadslichten laten vervallen. En in plaats daarvan deze (grotere LEDs) in de mistlampen doen? Zoja, is dat legaal?
Ennn dan ben ik natuurlijk mijn mistlampen kwijt?
 
Strikt genomen mag het dan nog niet omdat op de lampunit van je mistlampen niet de juiste code staat (DR of DRL) maar een B of F. Als je een scherpe keurmeester hebt wordt hij daar op afgekeurd, maar verder heb je weinig te vrezen.
 
hmm ik hoor het alweer... Ik denk dat ik gewoon nieuwe goede witte LEDs koop voor de stadslichten en het daar bij laat haha.
Ze knipperen soms etc. word er gek van. Rotzooi gekocht van een groepsactie hier op het forum ;).
En ik krijg die houdertjes niet eens meer goed in de koplampen?
 
Kentekenverlichting heb ik nieuwe voor gekregen dus dat is best netjes!

Heb gelijk wittere LEDs gekocht van Pilot... Maar kwam er gister achter dat één niet helemaal lekker zat. Wil em vandaag goed doen, breekt ie af, valt ie in mn koplamp. Fuck.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!