DRL in knipperlicht Polo 9n3

Dag allemaal,

Recentelijk heb ik via AliExpress LED dagrijverlichting met knipperlichtfunctie voor mijn Polo 9n3 uit 2006 aangeschaft. Deze kunnen zo "plug and play" in de knipperlichthouder, en daarna een draadje aansluiten op een contactgeschakelde zekering, zoals die van de sigarettenaansteker. Het werkt allemaal goed, de witte LED verandert in een knipperende oranje LED en gaat weer terug naar witte LED. Er is echter een groot probleem: de witte LEDs gaan vervolgens nooit uit, als het contact uit is en zelfs als de auto op slot is blijven deze branden.
De volgende link brengt je naar een filmpje van het probleem:
https://1drv.ms/f/s!AkoTZm0hyzQYg9MobiYoNkxb08dciA

Weet iemand met welk probleem ik hier te maken heb en hoe dit eventueel op te lossen is? Alvast hartelijk dank!
 
Volkswagen  Polo Cross 9n3  1.4 80pk 
Heb je wellicht een suggestie welke zekering ik dan zou kunnen pakken? Ik heb zowel die van de sigarettenaansteker als van de radio geprobeerd, omdat ik ervanuitging dat beiden contactgeschakeld zouden zijn.
 
Volkswagen  Polo Cross 9n3  1.4 80pk 
Dag allemaal,

Recentelijk heb ik via AliExpress LED dagrijverlichting met knipperlichtfunctie voor mijn Polo 9n3 uit 2006 aangeschaft. Deze kunnen zo "plug and play" in de knipperlichthouder, en daarna een draadje aansluiten op een contactgeschakelde zekering, zoals die van de sigarettenaansteker. Het werkt allemaal goed, de witte LED verandert in een knipperende oranje LED en gaat weer terug naar witte LED. Er is echter een groot probleem: de witte LEDs gaan vervolgens nooit uit, als het contact uit is en zelfs als de auto op slot is blijven deze branden.
De volgende link brengt je naar een filmpje van het probleem:
https://1drv.ms/f/s!AkoTZm0hyzQYg9MobiYoNkxb08dciA

Weet iemand met welk probleem ik hier te maken heb en hoe dit eventueel op te lossen is? Alvast hartelijk dank!
Heb je toevallig een linkje naar deze verlichting? :)
 
Dag allemaal,

Het is inmiddels gelukt met de aansluiting via de pin 3 (TFL) op de lichtschakelaar. @joosspekloos nogmaals bedankt!
Het kabeltje van deze set is echter wel te kort voor de constructie zoals ik het heb aangelegd, dus die heb ik verlengd. Vanuit de motorruimte is er een gat naast de koplamp waar de kabel langs / doorheen kan. Dan komt die in de wielkast uit en vanaf daar is het met wat kunst- en vliegwerk mogelijk om de draad richting de bestuurderspositie te manoeuvreren. Daar zit net voor het portier een rubberen dop waar doorheen te prikken is. Hier de kabel doorheen gestoken en aangesloten op de lichtschakelaar.

Ik zal jullie op de hoogte houden van de kwaliteit van de set!
 
Volkswagen  Polo Cross 9n3  1.4 80pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!