drl en mistlampen canbus of niet?

Gewoonjan

Voormalig teamlid
3,181
4
94
Naar aanleiding van een berichtje van peterbaarlo vraag ik mij af, zijn de drl en de mistlampen nou wel of niet canbus?
aangezien ik duidelijk een melding krijg van m'n drl ledjes als ik start met deze lampen aan.
volgens peter zijn bij hem de drl en de mistlampen geen canbus, maar bij mij blijkbaar wel..

dus wat is het nu? :oops:
 
VW  6R  1.2TDI 
naar aanleiding van de bovenstaande post heb ik zojuist de leds doorgemeten, bij 12,8V spanning nemen de DRL leds (BA15s bajonet fitting 27 smd leds, gekocht via MP voor 10 eu) per lampje 4,5 Watt op. De H8 mistlampen komen van bovenstaande sponsor en zijn volgens spec 6,5 Watt high power leds, bij 12,8V spanning nemen ze 7 Watt op, dit is dus aanzienlijk lager dan de standaard lampen.

ook zonder lampjes in de fittingen / H8 stekker, krijg ik geen foutmelding, ik heb een polo BM van mei 2011, zowel de mistlampen als de DRL zitten in de onderbumper gemonteerd.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!