Drl/bochtverlichten retrofit

beste allen !
ik heb nu een jaartje de polo, inmiddels het een en ander er aan gedaan, achterlicht unit de knipperlichten vervangen voor led en ook je achteruitrij licht. goede verbetering van licht opbrengst en de knipperlichten zien er gewoon 10x beter uit. had zo af fabriek moeten zijn....
echter nu zag ik een polo rijden met led pakket waarvan de drls ook brandde in de bumper. mijn polo doet dit niet ondanks dat het er precies zo uit ziet.
ik heb even gekeken en zal de foto's toevoegen.
maar de vraag dus, heeft iemand ervaring met dit inbouwen? of activeren? er zit geen stekker oid aan maar lijkt wel alsof alles aanwezig is, idk.

zie foto's.

groetjes

Jesse

Bijlagen

• drlpolo.webp
    drlpolo.webp
    36.5 KB · Weergaven: 14
  • IMG_0809.webp
    IMG_0809.webp
    277.3 KB · Weergaven: 12
  • IMG_0810.webp
    IMG_0810.webp
    702.8 KB · Weergaven: 11
  • IMG_0811.webp
    IMG_0811.webp
    525.4 KB · Weergaven: 10
  • IMG_0812.webp
    IMG_0812.webp
    451.2 KB · Weergaven: 12
Volkswgen  Polo AW 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!