s0undvision
Lid
DRL altijd aan, dus ook met lampen aan. Is dit mogelijk? Mag dit? En hoe kan ik dit instellen met OBDII.
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Volkswagen
Polo 6R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Goed lichtbeeld?Mijn DRL komt van AliExpress (https://s.click.aliexpress.com/e/tAjltaB6j)
Mijn dimlicht en mistlampen zijn de Pro Line LED van TopLEDVerlichting.nl en mijn stadslicht is de High Power LED, ook van TopLEDVerlichting.nl
Goed lichtbeeld?
@DannozzAls iemand dit kan/wil evt voor vergoeding, PM mij maarals je fysiek bij de auto moet zijn, Tilburg en omgeving. Stukje rijden vind ik ook geen probleem.
Ziet er inderdaad goed uit, laten monteren of zelf gedaan? Ik ga denk ook maar weer eens LED lampen proberenLichtbeeld is identiek aan de standaard halogeenlampen. Is alleen een stuk witter en feller
Het gaat om de dimlichten.Aardig wat licht voor twee DRL pitjes![]()
Ik heb ze laten monteren bij TOPXenon.nl, dat is een partner van hun. Ik heb het laten doen ivm garantie, maar als je een beetje handig bent kun je het ook zelf.Ziet er inderdaad goed uit, laten monteren of zelf gedaan? Ik ga denk ook maar weer eens LED lampen proberen
Als dit uit de DRL zou komen zou het inderdaad wel heel veel licht zijn. Nu geven ze sowieso wel veel licht hoorAardig wat licht voor twee DRL pitjes![]()

Vraagje... onderaan de pagina op Ali staat de volgende opmerking:Mijn DRL komt van AliExpress (https://s.click.aliexpress.com/e/tAjltaB6j)
Mijn dimlicht en mistlampen zijn de Pro Line LED van TopLEDVerlichting.nl en mijn stadslicht is de High Power LED, ook van TopLEDVerlichting.nl
Heb jij daar iets mee gedaan of werkte het lampje prima zonder?Bij gebruik van led-lampen voor Duitse auto modellen, moet u gebruik 50 W 6-Ohm belastingsweerstand of decoder set te voorkomen hyper flash of lamp storing. Zorg ervoor dat uw LED lamp is 1156 BA15S Wedge Socket voordat bestelling. Als je nog niet zeker wat de LED Licht past uw auto, gelieve ons voor hulp.
Zorg ervoor dat uw LED lamp is 1156 BA15S Wedge Socket voordat bestelling.
Ik heb hier niks mee gedaan. De lampjes zelf zijn geschikt voor canbus, wat betekent dat er zelf zo’n weerstand in zit.Vraagje... onderaan de pagina op Ali staat de volgende opmerking:
Heb jij daar iets mee gedaan of werkte het lampje prima zonder?
Daar hoopte ik al op! Bedankt voor je reactie!Ik heb hier niks mee gedaan. De lampjes zelf zijn geschikt voor canbus, wat betekent dat er zelf zo’n weerstand in zit.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.