DRL altijd aan?

Ziet er inderdaad goed uit, laten monteren of zelf gedaan? Ik ga denk ook maar weer eens LED lampen proberen
Ik heb ze laten monteren bij TOPXenon.nl, dat is een partner van hun. Ik heb het laten doen ivm garantie, maar als je een beetje handig bent kun je het ook zelf.


Aardig wat licht voor twee DRL pitjes ;)
Als dit uit de DRL zou komen zou het inderdaad wel heel veel licht zijn. Nu geven ze sowieso wel veel licht hoor :)
13F5CEFE-90CD-4279-B13C-76741999241A.jpeg
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  1.4 TSI 204pk 350nm 
Mijn DRL komt van AliExpress (https://s.click.aliexpress.com/e/tAjltaB6j)
Mijn dimlicht en mistlampen zijn de Pro Line LED van TopLEDVerlichting.nl en mijn stadslicht is de High Power LED, ook van TopLEDVerlichting.nl
Vraagje... onderaan de pagina op Ali staat de volgende opmerking:

Bij gebruik van led-lampen voor Duitse auto modellen, moet u gebruik 50 W 6-Ohm belastingsweerstand of decoder set te voorkomen hyper flash of lamp storing. Zorg ervoor dat uw LED lamp is 1156 BA15S Wedge Socket voordat bestelling. Als je nog niet zeker wat de LED Licht past uw auto, gelieve ons voor hulp.
Heb jij daar iets mee gedaan of werkte het lampje prima zonder?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!