Dringende oproep

Gewoonjan

Voormalig teamlid
3,181
4
94
Doordat wildcard en ik elkaar zijn misgelopen heb ik nog steeds Barry's hoodbra in mn auto liggen.
Heb starsky al een pb gestuurd, maar omdat hij niet reageerd en ik toch een beetje nerveus begin te worden over de afhandeling en dat de hoodbra op de meet komt post ik dit berichtje.

Dus kom jij uit de omgeving twente en ga je naar de meet, zou je dan de hoodbra even mee kunnen nemen voor Barry?
Ik kom m dan wel even bij je langs brengen ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Hmm alsnog bedankt, maar denk dat wij elkaar morgen niet meer tegenkomen:roll:

Waar is Starsky als je dringend antwoord nodig hebt op je gestuurde pb:lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
Nee, snap ik helemaal, maar ik bedoel te zeggen - als je echt niemand meer kunt vinden, zou je kunnen overwegen de BH naar apeldoorn te brengen. Daar kom ik 's morgens nog langs om wat familieleden af te zetten voordat ik naar de meet ga. Apeldoorn is al een stuk dichterbij, vanuit het oosten des lands.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!